TineH71
Oslo, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 11. juli 2020via mobile enheter
Kristina Olsen, OwnerClarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juli 2020
Tine, tusen takk for din fine tilbakemelding :-) Håper vi ser dere hos oss igjen ved en senere anlending,
dere er varmt velkommen tilbake!
kr 1 544
3.2 km fra Clarion Collection Hotel Grand Bodø
Bar/lounge
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 7. juli 2020

Vil du høre på naboen dusje, vannrør gjennomg taket i rommet som buldrer når naboen tapper vann og et rom uten en stol til skrivebordet, er dette perfekte sted for deg. Det er så mange andre hotell i byen å velge blant!

Takk, andreasn736
Kristina Olsen, Owner på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei Andreas, Jeg beklager at du ikke var helt fornøyd med oppholdet ditt, sånn ønsker vi ikke at våre gjester skal ha det. Jeg takker for at du tok deg tid til å gjøre oss oppmerksom på dette, vi tar din tilbakemelding på det største alvor.
Jeg håper du vil besøke oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God beliggenhet midt i sentrum og alltid hyggelig service i resepsjonen. God str på rom og selv om de ikke er helt nyoppusset, så er det god atmosfære.

Fint om romnr kan klistres ved siden av etg i heisen da det ikke er like logisk med litt have etg.

Maten er helt ok, litt under det jeg forventer hos Clarion. Korona frokosten var meget begrenset, ikke noe grønt å få tak i. Og savner en ordentlig cappuccino, ikke å oppdrive verken i restaurant, bar eller resepsjonen. Har spist kveldsmat her når jeg har vært alene, men ikke deg helt store. Anbefaler heller Bjørk i 2. etg på Glasshuset.

2  Takk, marianneaa78

Hei!
så hyggelig at du framhever servicen fra resepsjonen! Det skal jeg med glede og stolthet videreformidle til dem. Jeg er veldig takknemmelig for at du gjør oss oppmerksom om at vi har et forbedringspotensiale i resturanten, det skal vi umiddelbart ta tak i. Håper vi ser deg på besøk hos oss igjen, du er varmt valkommen!

Anmeldt 31. mai 2020

Hadde forhåndsbestilt dobbeltrom, som vi valgte å oppgradere til Deluxe. Vi la inn noen ønsker for rom type og fasiliteter. Fikk en hyggelig mail fra resepsjonen på hotellet, hvor de anbefalte Deluxe rom. Vi slo til på dette, og forventet oss større rom med badekar, kaffemaskin m.m.
Det rommet vi først fikk tildelt, sto ikke på noe vis til beskrivelsen av Deluxe, eller våre forventninger. Fikk da bytte rom, etter dialog med en kjempehyggelig og service innstilt jente i resepsjonen. Jeg skal ikke være kravstor, men legger i begrepet Deluxerom, at rommet inneholder noe mer enn et standard dobbeltrom.
Lørdag fikk vi god og variert frokost. Hotellet tilbyr mye forskjellig selv om de ike kan ha buffé. Her er egg og bacon, yougherter, kjøleskapgrøt, alt i smarte engangspakker. Et stort minus var manglende renhold på rommet. Vi hang ut lapp på døra at vi ønsket renhold, men ingenting skjedde. Seint på kvelden måtte vi ringe resepsjonen for å få håndklær. Ellers er hotellet for øvrig rent og pent, med mange fine fellesområder. Alt i alt, ikke et helt vellykket opphold.

1  Takk, Havfruen76
kristinao149, Front Office Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei, og takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Grunnet Covid-19 har vi per nå gått bort fra rengjøring av boende rom, for å minske
kontakt mest mulig, dette kunne selvsagt vært formidlet bedre til dere ved insjekk! :-)
Jeg er veldig glad for å høre at resepsjonen leverte en god service, og vil meg glede og stolthet videreformidle det til gjengen :-)

Vi håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vennlig hilsen
Kristina, resepsjonsleder

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Selv med korona-tiltak er det et hotell å anbefale! God mat, utrolig god service, kveldsmat inkludert, nære alt i sentrum. Anbefales virkelig dersom man skal oppholde seg i Bodø eller omkring. Mange restauranter og severdigheter i umiddelbar nærhet

Takk, tonemariag

Tone, tusen hjertelig takk for så fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Vi er så glade for å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og i Bodøbyen :-)

Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved en senere anledning!

Vennlig hilsen,
Kristina, Resepsjonsleder

Anmeldt 9. mars 2020

Hotellet har en historie og sjel. Hygglig personal og ordentlig service innstilte.
Sentrumsnært og lett tilgjenglig til alle steder man vill være når man besøker byen.
Frokost har et godt og variabelt tilbud.

Dato for oppholdet: mars 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, elihelmet
Thegrandunni, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mars 2020

Tusen takk for en flott tilbakemeldin, så hyggelig at du trivdes hos oss! Vo håper at vi ser dere på besøk snart igjen.