Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.12.21
Priceline
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 13. september 2020

Meget hyggelig personale som var serviceinnsilte. Luftige og behagelige rom, rommene opplevdes dog som noe kalde da det ikke stod noe varme på. Godt utvalg til frokost. Ligger en kort spasertur unna det aller meste.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Nicoline S
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Tusen takk for en flott tilbakemelding, vi er glad for at du trivdes hos oss. Jeg håper vi ser deg snart igjen på besøk :-)

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi var for første gang i Bodø og hadde late arrival, og ble møtt med et klingende «Hei e det ho G?» når vi kom inn døra, som om vi var gamle venner som kom på besøk. Følte oss hjemme med en gang.
Gode senger, komfortabelt rom, hyggelig og varm betjening og god frokost. Bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, GMFH
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Hei GMFH, så hyggelig å høre at dere hadde det fint hos oss! Vi håper å se dere på besøk snart igjen, dere er hjertelig velkommen!

Anmeldt 29. juli 2020

lå 2 dager ved dette hotellet,det startet ikke så bra da vi ble stående i 45 min i kø for å sjekke inn,da resepsjonisten var opptatt med en fam som var blitt dobbelt booket,så istedet for å hente hjelp,så sto vi der da.Rommet var helt greit,mens kveldmaten var noe av det dårligste,totalt smakløs kylling gryte,frokosten var også av den smakløse typen,spurte neste dag ang kveldsmat,og da de sa det var kalkun gryte,droppet vi både kveldsmat og frokost,det som var bra var at det var muligheter for å parkere på privat parkering inne på hotellet,men finner nok et annet hotell neste gang

2  Takk, 644anita
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei 644anita, tusen takk for at du gir oss tilbakemelding på dette. Jeg beklager virkelig at oppholdet ikke sto til forventingene, og jeg tar din tilbakemelding på det største alvor. maten skal selvfølgelig smake, og du skal slippe å stå 45 min i kø for å sjekke inn. Jeg bekalger virkelig dette, og håper inderlig dere vil gi oss en sjanse til.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit etter mange timers kjøring, flotte rom og bad, hyggelig bevertning og grei beliggenhet midt i byen. God frokost med greit utvalg av det meste. Nærme shoppingsenter og Peppes pizza. Ryddig og rent.

Takk, Helene S
Kristina Olsen, Owner på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Helene, tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Håper vi får gleden av å ønske dere varmt velkommen tilbake :-)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vennlig velkomst når du kommer. Litt trange rom til 3 men rent og pent. Ny oppusset med verdens beste dusj. Hyggelig med kveldsmat inkludert som gjør at en ikke trenger å gå ut for å spise. God frokost. Anbefales.

2  Takk, TineH71
Kristina Olsen, Owner på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Tine, tusen takk for din fine tilbakemelding :-) Håper vi ser dere hos oss igjen ved en senere anlending,
dere er varmt velkommen tilbake!