Booking.comUSD 143
TripadvisorUSD 143
eDreams
FindHotelUSD 143
Anmeldt 7. juli 2021

Liker veldig godt beliggenhet, at rommet og hotellet er koselig. God rengjøring. Men vonde senger, bad på størrelse med et lite kott, der man omentrent kan dusjer mens man gjør sitter på toalettet.

Foreldrene mine fikk derimot er rom med stort fint bad og kjøleskapet. Det hadde vi ikke på vårt rom. Og savnet veldig et minikjøleskap. Og dette til tross for at jeg er Nordic Choice Club-medlem og ikke de. Fikk heller ingen/ble ikke informert om noen av fordelene som jeg som medlem skulle ha/få.

Frokosten var bra, selv om den ikke kan måle seg med Scandichotellets frokostbuffé.

Stort pluss for kveldsmat som omentrent er middag. Men kvaliteten svinger veldig. Mye godt noen dager, andre dager valgte vi heller å bestille pizza.

Prismessig vil jeg si vi fikk mye for pengene. Av de billigste hotellene i denne klassen i bodø og selv om det er gammelt har det god stand og er mye pusset opp gjennom årene.

Takk, Susanne K
Kristina Olsen, Eier på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Susanne, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Håper vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Det er et veldig hyggelig hotell å bo på. Her er rent og pent. Rommet var fint, og med gode senger. Frokosten er innholdsrik og variert, og smaker godt. De ansatte ytte svært god service, jeg følte meg virkelig velkommen. Kommer gjerne hit igjen neste gang jeg er i Bodø.

Takk, Ann-Kristin H

Ann-Kristin, tusen hjertelig takk for så fin tilbakemelding - det setter vi stor pris på!
Vi håper vi får gleden av å ønske deg varmt velkommen tilbake til oss på Grand!

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Dette var et steg opp fra opplevelsen på samme kjede i Trondheim.
Atmosfæren er lun og velkommen. Hyggelig serviceminded personale i resepsjonen. Fin mulighet til å parkere i garasje (200,- pr døgn) med direkte adgang til hotellet.

Også her oppfordres det skriftlig til å bruke munnbind, og personale bruker det. Verre er det med gjestene som åpenbart ikke bryr seg.
Tilgjengelig håndsprit og hansker ved kveldsmat og frokost.
Enkelt men godt og bra gjennomført kveldsmat. Bortsett fra fravær av munnbind og god håndhygiene hos gjester. Frokosten ser fresh ut, godt utvalg Lunkent tevann, men koselig med tekanne for oss tedrikkere. Lunkne pølser og stekte egg.

Godt renhold der hvor vi sjekket. Lite flekker på teppene og møblene. Rommet (deluxe) er greit utstyrt. Strykebrett, men hårføner som må kobles til kontakt ved toalettet slik at man må bøye seg over det. Ujevn strøm slik at hårtørrer slutter å virke.
Vi hadde rom i 2.etg ut mot gaten. Noe støy fra denne. Ingen spesiell behandling I forhold til medlemsnivå.
Vi kommer tilbake på nedoverturen for å se om førsteinntrykket stemmer.

3  Takk, QExcellent

QEcellent, tusen takk for så hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på!
Vi tar med oss dine kommentarer i det videre arbeidet for å bli enda bedre.
Dere er varmt velkommen tilbake ved neste anledning! :-)

Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Et litt slitent hotel , men veldig sentralt i byen . Det er ingen attraktiv utsikt fra rommet . Det som trekker opp er at kveldsmat er inkludert i prisen og at hotellet har en god frokost . Hyggelig personale .

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Trondoc
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2021

Hei Trondoc, tusen takk for din tilbakemelding. Vi gleder oss over at du liker beliggenheten, frokost og kveldsmaten vår. Jeg håper vi ser deg igjen hos oss snart igjen, du er hjertelig velkommen!

Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

Meget sentralt beliggende. Enkel middagsmat var med i romprisen, og det var meget velsmakende. Hadde ikke behov for å spise middag ute, når maten på hotellet var såpass god. Rene og fine rom. Savnet badekar, hvilket stod i rombeskrivelsen at det skulle være. Men ellers var det topp. Bussholdeplassen med buss til flyplassen, var i 2 min. gåavstand fra hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, 738olemortenj
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2021

Tusen takk for en flott tilbakemelding, veldig hyggelig at du trivdes hos oss. Jeg håper du vil besøke oss snart igjen, du er varmt velkommen!