Booking.comUSD 143
eDreamsUSD 143
Orbitz.comUSD 143
Anmeldt 7. august 2021

Fint, sjarmerande hotell med historie, gode fellesareal og eit godt rom mot stille gate, fint for 4 nettars opphald, sjølv med regn. To stolar og god plass og lys til å lese; bl.a. interessante "Byen og hotellet. Grand hotel 1830 -1997".
God dusj. Svt 1 og 2 er bra, men internett fungerar ikkje — til tider — eller svært dårleg. (''Hmm. Vi har problem med å finne nettstaden'', etter 10 sekunds inaktivitet)
Vasskokar — ikkje kaffetraktar/kaffemaskin som opplyst.
Ikkje kaffe, reingjering, nye håndkle eller t.papir utan å be om det i resepsjonen. Koronatiltak kan hende, men på fire dagar...?
Svært mjuke madrasser.
OK med kveldsmat — når den fell i smak. Dyrt når den ikkje gjer og på fire kveldar savnar ein å gå ut og ete også, sjølvsagt

Romtips: Utsyn mot etter kvart frustrert mann – pakka om bilen sju gonger — mest som Smil til det skjulte kamera (1967 - 1969) Ep. 4; flyttebyrået.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ArneAslakson
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi har hatt noen utfordringer med det trådløse nettet, dette er under arbeid og problemet blir forhåpentlig løst ganske snart. Det var synd at kveldsmaten ikke falt i smak noen av dagene, dette er et måltid vi byr på så menyen her er satt på forhånd. Uansett, vi håper dere vil besøke oss igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Mine gutter (på 12 og 14) og jeg overnattet i forbindelse med innstilt fly. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening med tanke på booking, innsjekk og andre spørsmål vi hadde. Rene og romslige rom. Perfekt beliggenhet. Romslig frokostsal og god frokost.

Takk, gfevang
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for en flott tilbakemelding, så hyggelig! Håper dere kom dere vel videre, tross tåke-kansellert fly. Jeg håper dere vil besøke oss igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Favoritthotell, gammelt og erverdig
Har vært her ifm jobbreiser, denne gang 2 netter ifm ferie. Alt er topp, skiller seg ut med romslige og hyggelige felles- og oppholdsområder (som blir benyttet). Bidrar til god atmosfære. Trivelig spisesal og praktisk med fika + kveldsmat.
Stort rom med fint bad, deilige senger og to gode lenestoler.
Topp beliggenhet

Romtips: Måtte ordne parkering selv, men mange p-hus i nærheten. Få plasser i hotellets garasje
Takk, Dreamer62072527115
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei, og tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding! Så hyggelig at du bruker hotellet både til jobb og ferie, det setter vi pris på. Vi gleder oss til å ønske deg varmt velkommen tilbake igjen :-)

Anmeldt 7. juli 2021

Liker veldig godt beliggenhet, at rommet og hotellet er koselig. God rengjøring. Men vonde senger, bad på størrelse med et lite kott, der man omentrent kan dusjer mens man gjør sitter på toalettet.

Foreldrene mine fikk derimot er rom med stort fint bad og kjøleskapet. Det hadde vi ikke på vårt rom. Og savnet veldig et minikjøleskap. Og dette til tross for at jeg er Nordic Choice Club-medlem og ikke de. Fikk heller ingen/ble ikke informert om noen av fordelene som jeg som medlem skulle ha/få.

Frokosten var bra, selv om den ikke kan måle seg med Scandichotellets frokostbuffé.

Stort pluss for kveldsmat som omentrent er middag. Men kvaliteten svinger veldig. Mye godt noen dager, andre dager valgte vi heller å bestille pizza.

Prismessig vil jeg si vi fikk mye for pengene. Av de billigste hotellene i denne klassen i bodø og selv om det er gammelt har det god stand og er mye pusset opp gjennom årene.

Takk, Susanne K
Kristina Olsen, Eier på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Susanne, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Håper vi får muligheten til å ønske dere varmt velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Det er et veldig hyggelig hotell å bo på. Her er rent og pent. Rommet var fint, og med gode senger. Frokosten er innholdsrik og variert, og smaker godt. De ansatte ytte svært god service, jeg følte meg virkelig velkommen. Kommer gjerne hit igjen neste gang jeg er i Bodø.

Takk, Ann-Kristin H

Ann-Kristin, tusen hjertelig takk for så fin tilbakemelding - det setter vi stor pris på!
Vi håper vi får gleden av å ønske deg varmt velkommen tilbake til oss på Grand!