Trip.com
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotelUSD 145
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevesle da jeg og min datter overnattet på grand hotel i Bodø. De ansatte strak seg langt for å gjøre vårt opphold fint og minnerikt. Min datter har allergier som gjør at frokost ikke alltid er like enklet på reise, her ordnet de egen frokost til henne som va tryg for henne å spise. Overnattingen var i anleding min datters bursdag og de ansatte hadde ordnet ekstra for henne med ballonger, frukt og popcorn på rommet. Alt i alt en fantastisk services og et hotell å absolutt anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mariabJ3971MV
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei, tusen takk for en superfin tilbakemelding! Bare hyggelig at vi kunne gjøre noe ekstra for barna, og spesiellt når det er bursdag inni bildet, da må det feires! Håper dere besøker oss snart igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Anbefales på det BESTE!!!! Fikk et sykt fint romresepsjonisten ved ankomst tok oss godt imot!!! Kveldsmaten smakte nydelig og var også inkludert i oppholdet Atmosfæren på hotellet var ubeskrivelig fin

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 45liliant

Kjære 45liliant, tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Så utrolig hyggelig at du hadde en fin opplevelse hos oss:-) Jeg håper vi ser deg snart på besøk igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 7. august 2021

Fint, sjarmerande hotell med historie, gode fellesareal og eit godt rom mot stille gate, fint for 4 nettars opphald, sjølv med regn. To stolar og god plass og lys til å lese; bl.a. interessante "Byen og hotellet. Grand hotel 1830 -1997".
God dusj. Svt 1 og 2 er bra, men internett fungerar ikkje — til tider — eller svært dårleg. (''Hmm. Vi har problem med å finne nettstaden'', etter 10 sekunds inaktivitet)
Vasskokar — ikkje kaffetraktar/kaffemaskin som opplyst.
Ikkje kaffe, reingjering, nye håndkle eller t.papir utan å be om det i resepsjonen. Koronatiltak kan hende, men på fire dagar...?
Svært mjuke madrasser.
OK med kveldsmat — når den fell i smak. Dyrt når den ikkje gjer og på fire kveldar savnar ein å gå ut og ete også, sjølvsagt

Romtips: Utsyn mot etter kvart frustrert mann – pakka om bilen sju gonger — mest som Smil til det skjulte kamera (1967 - 1969) Ep. 4; flyttebyrået.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, ArneAslakson
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi har hatt noen utfordringer med det trådløse nettet, dette er under arbeid og problemet blir forhåpentlig løst ganske snart. Det var synd at kveldsmaten ikke falt i smak noen av dagene, dette er et måltid vi byr på så menyen her er satt på forhånd. Uansett, vi håper dere vil besøke oss igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Mine gutter (på 12 og 14) og jeg overnattet i forbindelse med innstilt fly. Veldig hyggelig og hjelpsom betjening med tanke på booking, innsjekk og andre spørsmål vi hadde. Rene og romslige rom. Perfekt beliggenhet. Romslig frokostsal og god frokost.

Takk, gfevang
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for en flott tilbakemelding, så hyggelig! Håper dere kom dere vel videre, tross tåke-kansellert fly. Jeg håper dere vil besøke oss igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Favoritthotell, gammelt og erverdig
Har vært her ifm jobbreiser, denne gang 2 netter ifm ferie. Alt er topp, skiller seg ut med romslige og hyggelige felles- og oppholdsområder (som blir benyttet). Bidrar til god atmosfære. Trivelig spisesal og praktisk med fika + kveldsmat.
Stort rom med fint bad, deilige senger og to gode lenestoler.
Topp beliggenhet

Romtips: Måtte ordne parkering selv, men mange p-hus i nærheten. Få plasser i hotellets garasje
Takk, Dreamer62072527115
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei, og tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding! Så hyggelig at du bruker hotellet både til jobb og ferie, det setter vi pris på. Vi gleder oss til å ønske deg varmt velkommen tilbake igjen :-)