TripadvisorUSD 179
FindHotel
Anmeldt 12. august 2021

Utrolig hyggelige ansatte. Som forretningsreisende er personalet det viktigste og her scorer Grand Bodø meget høyt. Hos Clarion Collection-hotell er det også frokost, formiddagskaffe m/tilbehør og kveldsmat inkludert. Helt topp!
Ellers anbefales deluxe dobbeltrom til de som liker litt ekstra plass, badekåper, hotellputer og utsikt. :-)

Romtips: Velg superior eller deluxe dobbeltrom dersom du ønsker det lille ekstra!
Takk, UlrikkeA12
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei UlrikkeA12, tusen takk for en flott tilbakemelding og ikke minst at du fremhever personalet vårt! Uten dem er vi ingenting :-) Håper du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk hotel med tipp service i alle ledd. Jeg reiser 120 døgn i året og vil sette Grand Hotel som helt i toppen. For meg er det viktigste å føle seg velkommen og her føler jeg meg virkelig hjemme. Alle fra ledelsen til resepsjonistene og restaurant leverer topp service.

Takk, geirfrodeh
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei geirfrodeh, tusen takk for en flott tilbakemelding! Det varmer våre hjerter:-) Utrolig hyggelig å se deg tilbake hos oss igjen, håper det blir mange besøk og hyggelige passiarer framover. Du er så varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevesle da jeg og min datter overnattet på grand hotel i Bodø. De ansatte strak seg langt for å gjøre vårt opphold fint og minnerikt. Min datter har allergier som gjør at frokost ikke alltid er like enklet på reise, her ordnet de egen frokost til henne som va tryg for henne å spise. Overnattingen var i anleding min datters bursdag og de ansatte hadde ordnet ekstra for henne med ballonger, frukt og popcorn på rommet. Alt i alt en fantastisk services og et hotell å absolutt anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mariabJ3971MV

Hei, tusen takk for en superfin tilbakemelding! Bare hyggelig at vi kunne gjøre noe ekstra for barna, og spesiellt når det er bursdag inni bildet, da må det feires! Håper dere besøker oss snart igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Anbefales på det BESTE!!!! Fikk et sykt fint romresepsjonisten ved ankomst tok oss godt imot!!! Kveldsmaten smakte nydelig og var også inkludert i oppholdet Atmosfæren på hotellet var ubeskrivelig fin

Takk, 45liliant

Kjære 45liliant, tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Så utrolig hyggelig at du hadde en fin opplevelse hos oss:-) Jeg håper vi ser deg snart på besøk igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 7. august 2021

Fint, sjarmerande hotell med historie, gode fellesareal og eit godt rom mot stille gate, fint for 4 nettars opphald, sjølv med regn. To stolar og god plass og lys til å lese; bl.a. interessante "Byen og hotellet. Grand hotel 1830 -1997".
God dusj. Svt 1 og 2 er bra, men internett fungerar ikkje — til tider — eller svært dårleg. (''Hmm. Vi har problem med å finne nettstaden'', etter 10 sekunds inaktivitet)
Vasskokar — ikkje kaffetraktar/kaffemaskin som opplyst.
Ikkje kaffe, reingjering, nye håndkle eller t.papir utan å be om det i resepsjonen. Koronatiltak kan hende, men på fire dagar...?
Svært mjuke madrasser.
OK med kveldsmat — når den fell i smak. Dyrt når den ikkje gjer og på fire kveldar savnar ein å gå ut og ete også, sjølvsagt

Romtips: Utsyn mot etter kvart frustrert mann – pakka om bilen sju gonger — mest som Smil til det skjulte kamera (1967 - 1969) Ep. 4; flyttebyrået.
Takk, ArneAslakson
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi har hatt noen utfordringer med det trådløse nettet, dette er under arbeid og problemet blir forhåpentlig løst ganske snart. Det var synd at kveldsmaten ikke falt i smak noen av dagene, dette er et måltid vi byr på så menyen her er satt på forhånd. Uansett, vi håper dere vil besøke oss igjen, dere er varmt velkommen!