FindHotel
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Destinia.comUSD 156
2025 av 705 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forhåpninger til våre to overnattinger på dette historiske hotellet. Bodde i standard dobbeltrom. Sengene hadde høy kvalitet og gav oss den beste søvn vi kunne fått. Rommet vat stort nok for oss to, og all ære til hotellet for at der var to gode stoler å sitte i. Andre hotell har kun én lenestol på slike rom. Positivt var det også at hotellet tilbød parkering i kjelleren, med lett tilgang til resepsjonen. På den negative siden må det sies at frokost og kveldsmat var en gedigen skuffelse. Varmmaten var kald, og dårlig tilberedt. Utvalget til frokosten var elendig, med lite delikat pålegg. Det var som om hotellet manglet kokk! Vi gikk heller ut og kjøpte oss mat på kvelden. Matmessig var hotellet en stor skuffelse!

Romtips: Bestill parkering på forhånd, hotellet har kun 5 plasser i kjelleren.
1  Takk, mortens951
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding! Det er hyggelig å lese at du likte rommet og våre parkeringsmuligehter, men beklager virkelig at frokosten ikke sto til forventningene. Vi tar dette på alvor, og takker deg for dine synspunkter. Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen ved en senere anledning, dere er hjertelig velkommen!

Anmeldt 12. august 2021

Utrolig hyggelige ansatte. Som forretningsreisende er personalet det viktigste og her scorer Grand Bodø meget høyt. Hos Clarion Collection-hotell er det også frokost, formiddagskaffe m/tilbehør og kveldsmat inkludert. Helt topp!
Ellers anbefales deluxe dobbeltrom til de som liker litt ekstra plass, badekåper, hotellputer og utsikt. :-)

Romtips: Velg superior eller deluxe dobbeltrom dersom du ønsker det lille ekstra!
Takk, UlrikkeA12
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei UlrikkeA12, tusen takk for en flott tilbakemelding og ikke minst at du fremhever personalet vårt! Uten dem er vi ingenting :-) Håper du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk hotel med tipp service i alle ledd. Jeg reiser 120 døgn i året og vil sette Grand Hotel som helt i toppen. For meg er det viktigste å føle seg velkommen og her føler jeg meg virkelig hjemme. Alle fra ledelsen til resepsjonistene og restaurant leverer topp service.

Takk, geirfrodeh
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei geirfrodeh, tusen takk for en flott tilbakemelding! Det varmer våre hjerter:-) Utrolig hyggelig å se deg tilbake hos oss igjen, håper det blir mange besøk og hyggelige passiarer framover. Du er så varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk opplevesle da jeg og min datter overnattet på grand hotel i Bodø. De ansatte strak seg langt for å gjøre vårt opphold fint og minnerikt. Min datter har allergier som gjør at frokost ikke alltid er like enklet på reise, her ordnet de egen frokost til henne som va tryg for henne å spise. Overnattingen var i anleding min datters bursdag og de ansatte hadde ordnet ekstra for henne med ballonger, frukt og popcorn på rommet. Alt i alt en fantastisk services og et hotell å absolutt anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mariabJ3971MV

Hei, tusen takk for en superfin tilbakemelding! Bare hyggelig at vi kunne gjøre noe ekstra for barna, og spesiellt når det er bursdag inni bildet, da må det feires! Håper dere besøker oss snart igjen, dere er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Anbefales på det BESTE!!!! Fikk et sykt fint romresepsjonisten ved ankomst tok oss godt imot!!! Kveldsmaten smakte nydelig og var også inkludert i oppholdet Atmosfæren på hotellet var ubeskrivelig fin

Takk, 45liliant

Kjære 45liliant, tusen hjertelig takk for en fantastisk tilbakemelding! Så utrolig hyggelig at du hadde en fin opplevelse hos oss:-) Jeg håper vi ser deg snart på besøk igjen, du er varmt velkommen!