FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
ClarionCollectionUSD 137
1924 av 711 anmeldelser
Anmeldt 25. august 2021

Vi kom hit igår,og har nå blitt litt kjente.Koselig hotell,med blide og hyggelige ansatte.DE gir tegn på at de trives i jobben sin :) Vi valgte to enkel senger,og de er 1 meter brede,,så deilig,og så gode! Stille og rolig,en fin atmosføre i hele hotellet.Og nydelig frokost! det manglet ikke noe..Fika kl 15 var deilig gulrotkake og kaffe/te :) så koselig. og kl 18 var det varm mat,igår var det deilig kylling i karrsaus.og nok annet å spise,til min vegetarianske mann..Vi ble gode og mette. anbefaler dette hotellet.

Takk, hildura
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2021

Hei Hildura. Tusen hjertelig takk for en flott tilbakemelding, det varmer våre hjerter! Vi håper du vil besøke oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er helt greit om du ikke vil ha mat der. Frokosten var et sørgelig kapittel. Det eneste som var varmt var bløtkokt egg og kaffen. Lunken pølse og bacon som vart kald før du rakk å spise det. Eggerøren var en gul røre med klumper i. De fleste bare letta på lokket og la det på igjen.... tørt brød og noen svært seige rundstykker. Kveldsmaten var heller ikke noe å skryte av om du ikke likte taco. Da var ei brødskive med eggesalat eller nugatti alternativet. Vi spiste heller ute. Spørs om vi vart bortskjemt på hotell Helma i Mo i Rana dagen før Der var de god på alle måltider.
Heisen var et annet kapittel. Skulle du til 4 etadje måtte du trykke på 6 etasje, merkelig at det ikke kunne stå en lapp inne i heisen om det.

Takk, HeidiM236
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager virkelig at dere ikke hadde noen god opplevelse med mat, det tar vi på det største alvor. Kveldsmåltidet er noe vi byr på, og desverre er det ikke alltid det faller i smak hos våre gjester. Hotellet ligger i en skråning, derfor er det noen halvetasjer og litt problematisk med merking av heis. Vi prøver så langt vi kan å informere om dette ved innsjekk. Jeg håper uansett dere vil prøve oss igjen ved en senere anledning, dere er varmt velkommen.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forhåpninger til våre to overnattinger på dette historiske hotellet. Bodde i standard dobbeltrom. Sengene hadde høy kvalitet og gav oss den beste søvn vi kunne fått. Rommet vat stort nok for oss to, og all ære til hotellet for at der var to gode stoler å sitte i. Andre hotell har kun én lenestol på slike rom. Positivt var det også at hotellet tilbød parkering i kjelleren, med lett tilgang til resepsjonen. På den negative siden må det sies at frokost og kveldsmat var en gedigen skuffelse. Varmmaten var kald, og dårlig tilberedt. Utvalget til frokosten var elendig, med lite delikat pålegg. Det var som om hotellet manglet kokk! Vi gikk heller ut og kjøpte oss mat på kvelden. Matmessig var hotellet en stor skuffelse!

Romtips: Bestill parkering på forhånd, hotellet har kun 5 plasser i kjelleren.
1  Takk, mortens951

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding! Det er hyggelig å lese at du likte rommet og våre parkeringsmuligehter, men beklager virkelig at frokosten ikke sto til forventningene. Vi tar dette på alvor, og takker deg for dine synspunkter. Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen ved en senere anledning, dere er hjertelig velkommen!

Anmeldt 12. august 2021

Utrolig hyggelige ansatte. Som forretningsreisende er personalet det viktigste og her scorer Grand Bodø meget høyt. Hos Clarion Collection-hotell er det også frokost, formiddagskaffe m/tilbehør og kveldsmat inkludert. Helt topp!
Ellers anbefales deluxe dobbeltrom til de som liker litt ekstra plass, badekåper, hotellputer og utsikt. :-)

Romtips: Velg superior eller deluxe dobbeltrom dersom du ønsker det lille ekstra!
Takk, UlrikkeA12
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei UlrikkeA12, tusen takk for en flott tilbakemelding og ikke minst at du fremhever personalet vårt! Uten dem er vi ingenting :-) Håper du besøker oss snart igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Et helt fantastisk hotel med tipp service i alle ledd. Jeg reiser 120 døgn i året og vil sette Grand Hotel som helt i toppen. For meg er det viktigste å føle seg velkommen og her føler jeg meg virkelig hjemme. Alle fra ledelsen til resepsjonistene og restaurant leverer topp service.

Takk, geirfrodeh
Unni Olsen, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei geirfrodeh, tusen takk for en flott tilbakemelding! Det varmer våre hjerter:-) Utrolig hyggelig å se deg tilbake hos oss igjen, håper det blir mange besøk og hyggelige passiarer framover. Du er så varmt velkommen!