getaroom.com
Anmeldt 15. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
MariusM1684, Night-shift Supervisor på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum ,med gåavstand til alt inkl flyplass (om du har lite baggasje og vil ha en luftetur ).
Rommene er små ,men fine .
Hotellet er delvis oppusset ,de nye rommene er veldig fine med tregulv og Ekornes stoler.
Veldig hyggelige ansatte

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Cirkeline74
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Cirkeline74.

Tusen takk for en flott rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss, og at det nyoppussede rommet falt i smak. Også alltid veldig stas med ros av personalet, takk for det.

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd der 2 dager for noen år siden, er veldig fornøydd for alt. Frokost, sove godt, rom er litt merkelig men elsker veldig denne rommet Vinduet mot den skulle bygge opp nye stormen bibloteket.
Skulle vente på nat tog, kunne ikke sitte nede lobbyen pga bordet og kontakten, dame viser oppe i 2 etg på bar hvor jeg kan sitte rolig i gode stol og bordet, fikk kanne kaffe fra dem slipper gå opp og ned hente kaffe. Hotell er kjempe gode service
Og følt meg egen verden fredelig. Skulle ikke komme tilbake, trodde de skulle byhhw hotell men jeg tok feil. Det var bare bibliotek , så blir denne hotell jeg vil komme tilbake igjen neste tur i bodø

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Kjersti_B11
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Kjersti B.

Tusen takk for en fantastisk rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss. Ekstra stas med ros av personalet, det settes veldig pris på.

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Hadde et business rom som var fint. Gode senger. Hotellet ligg sentralt. Ikke parkering tilknyttet hotellet. Frokosten var god, men sparsomme med at bacon var porsjonstildelt på egg. Ellers bra utvalg.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Persteinskog
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Hei Persteinskog.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en rating og tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! Godt å lese at du ble fornøyd med ditt opphold hos oss.

Anmeldt 17. september 2018

God å komfortabel seng, ny renovert. Flott å rent bad å veldig god frokost med et bra utvalg. Hyggelig å service instilt personal både i restauranten, resepsjon og blant renholdere. Alt i alt en god opplevelse

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, Sjaavik
MariusM1684, Resepsjonist på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei Sjaavik
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse angående ditt opphold her hos oss. Det er fantastisk å se at du koste deg med frokosten og var fornøyd med rommet, og like godt å se at du er fornøyd med servicen til personalet. Det varmer å lese at du hadde en god opplevelse vedrørende ditt opphold her hos oss.
Du er hjertelig velkommen tilbake hit om du tar turen opp til Bodø igjen
Med vennlig hilsen Vemund