Agoda.com
Radissonhotels.comUSD 111
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

God seng, rent og ryddig, velfungerende betjening ved inn og utsjekk. Variert og god frokost, men jeg savnet kjeks eller knekkebrød til de gode ostene. Logistikken som vanlig ulogisk, men i små forhold går det fint.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, DagB45
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei DagB45.

Tusen takk for en flott rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg besøkte hotellet ifbm vårt årlige fylkesårsmøter i Nordland Høyre. Hotellrommet jeg fikk var veldig fint og nyoppusset, hotellet bar bittelitt preg av slitasje, spesielt rundt heis og romnøkkelen hele tiden ble avmagnitisert.
Dette var veldig iriterende. Men de lovet bedring etter nyttår 2019.

Mat:
Frokosten var veldig bra, god utvalg med mulighet for å bestille omelett og andre godsaker, her er det ingen ting å klage på og de var raske med å hente smittende talerkner.

Hotellet ligger midt i sentrum med tilgang på uteliv og et mylder av restauranter.

Alt i alt et flott opphold og kan trygdet anbefale å overnatte her.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, thomaslH117QK
MariusM1684, Nightshift Supervisor på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei thomaslH117QK.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at du likte de nyoppussede rommene våre, og at frokosten vår falt i smak. Dessverre er nøkkelkortene veldig ømfintlige for elektronikk, så de lader ut veldig lett i nærkontakt med telefoner og liknende. Veldig irriterende når det skjer ofte, men som du nevner får vi nytt system iløpet av desember måned. Da vil også korridorene rundt heisen få seg en oppløfting:)
Håper vi ser deg tilbake hos oss snart!

mvh

Marius
Front Office

Anmeldt 15. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
MariusM1684, Night-shift Supervisor på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum ,med gåavstand til alt inkl flyplass (om du har lite baggasje og vil ha en luftetur ).
Rommene er små ,men fine .
Hotellet er delvis oppusset ,de nye rommene er veldig fine med tregulv og Ekornes stoler.
Veldig hyggelige ansatte

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Cirkeline74
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Cirkeline74.

Tusen takk for en flott rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss, og at det nyoppussede rommet falt i smak. Også alltid veldig stas med ros av personalet, takk for det.

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd der 2 dager for noen år siden, er veldig fornøydd for alt. Frokost, sove godt, rom er litt merkelig men elsker veldig denne rommet Vinduet mot den skulle bygge opp nye stormen bibloteket.
Skulle vente på nat tog, kunne ikke sitte nede lobbyen pga bordet og kontakten, dame viser oppe i 2 etg på bar hvor jeg kan sitte rolig i gode stol og bordet, fikk kanne kaffe fra dem slipper gå opp og ned hente kaffe. Hotell er kjempe gode service
Og følt meg egen verden fredelig. Skulle ikke komme tilbake, trodde de skulle byhhw hotell men jeg tok feil. Det var bare bibliotek , så blir denne hotell jeg vil komme tilbake igjen neste tur i bodø

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Kjersti_B11
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei Kjersti B.

Tusen takk for en fantastisk rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så fornøyd med ditt opphold hos oss. Ekstra stas med ros av personalet, det settes veldig pris på.