kr 1 062
Gunnar L
Hokksund, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 3. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
MariusM1684, Night shift supervisorRadisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
Hei 359gunnarl.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Veldig glad for å høre at dere likte hotellet, selv om det var litt støy knyttet til oppussingen. Spesielt glad for å høre at dere satte pris på vårt personale, ingenting er bedre enn det. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

mvh

Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 29. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Anmeldt 26. januar 2019

Nyoppusset Hotel. En av de beste hotellfrokostene jeg har smakt. Egen meny m omelett, havregrøt, kaffemeny og te. Aviser tilgjengelig. Gratis tilgang treningsstudio. Fine rom. Bra internettdekning. Hyggelig loungeområde

Takk, mortenoseberg
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Hei mortenoseberg.

Tusen takk for en fantastisk rating og tilbakemelding! Det gleder oss stort å høre at du ble så fornøyd med alle sidene av ditt opphold hos oss. Skryten av frokosten skal jeg ta videre til kjøkkenet!

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Kvalitet som forventet og frokosten var stor nok med passe utvalg. Personale veldig hyggelige og serviceinnstilt. Det var før søvnkvalitet men på grunn av mye arbeider i gatene med både bygging og mye snømåking var noen av rommene i lavere etasjer litt plaget av det. Oppussing på selve hotellet fra 0800 til 1800 ble opplyst men hørte ikke noe til det. Treningsstudio i samme bygg som hotellet var tilgjengelig og bra utstyrt. Anbefales.

1  Takk, 241erikw
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2019

Hei 241erikw.

Tusen takk for en flott rating og tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble tatt godt vare på av våre ansatte og at frokosten falt i smak.

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vært her en natt, hotellet er som jeg forventer av radisson. Fine oppussede rom, gode senger, gode muligheter to airplay, screen to screen på tv-en. God størrelse på rommet. Frokosten har et godt utvalg, men kom tidlig for her holder ikke maten seg varm og bærer preg at den har stått noen timer ute når jeg ankommer kl 08:30. God beliggenhet, litt problematisk med bussholdeplasser da det bygges en del i sentrum og det er en del omkjøringer.

Takk, 340madelenj
MariusM1684, Night shift supervisor på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hei 340madelenj.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at du likte våre nyoppussede rom, og at sengen falt i smak. Også bra at du likte frokosten. Om varmmaten skulle bære preg av å ha stått litt, så kan det alltid bestilles eget fra vår frokostmeny:) Som du sier er det litt kronglete trafikalt i sentrum for tiden, men vi håper det blir bra når de er ferdige. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

mvh

Marius
Front Office

Anmeldt 5. januar 2019

Bra hotell med god standard. Rommet var for kaldt, og spesielt var temperatur på badet alt for kav. Minus også for at det ikke tilbys tidligfrokost når man må reise før kl 7. Videre er det drøyt å ta kr 400 ekstra pr natt for å ha med en liten hund i bur.

Takk, bjorne553
Roving674037, , på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Hei bjorne553.

Tusen takk for en flott rating og tilbakemelding! Jeg må bare beklage at det ble tull med temperaturen på rommet ditt, vi har hatt noen små problemer på noen av rommene etter oppussing.

Det kan bestilles en tidligfrokost i resepsjonen om man skal dra tidlig, sålenge kjøkkenet fremdeles er åpent når det bestilles. Vi tilbyr også gratis frukt og sjokolade sammen med kaffe eller te i resepsjonen, om man drar før frokosten er åpen. Om du ikke fikk benyttet deg av noe av dette må jeg bare beklage.