Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 28.07.21
Prestigia.comUSD 210
Anmeldt 14. juli 2020

Vil ikke anbefale dette hotellet til andre. Har i ettertid snakket med venner om vår opplevelse, og de har hatt samme opplevelsen. Styr unna! Book hos konkurrenten! Frekk betjening i resepsjonen som har en nedlatende holdning til nye gjester. Nei bruk et hotell der du er velkommen!

Takk, 123456789MS
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et opphold som ventet. Meget hyggelig og behjelpelig resepsjonist. Enkle rom i standard størrelse med gode senger. Beliggenhet midt i Bodø sentrum, med gangavstand til det aller meste byen har å tilby. Grunnet avreise før frokost ble denne ikke testet.

1  Takk, 820petters
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei 820petters,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Godt å høre at sengen falt i smak, og spesielt at du satte pris på våre medarbeidere i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 11. juli 2020

Ble tatt imot av en fantastisk resepsjonist, og rommet var absolutt nydelig med utsikt ut over hele havnen og havet. Hadde premium rom, anbefales! Kaffemaskin og kjøleskap på rommet var kjekt. Litt ventetid på frokost pga korona tiltak.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, dnordh161706
Marius Mørkved, General Manager på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei dnordh161706,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Utrolig godt å høre at du hadde et fint opphold, og at du likte rommet. Også spesielt hyggelig at du satte pris på våre medarbeidere i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble fortalt at frokosten var til 11. Klokken halv 11 ble den stengt. Utrolig dårlig utvalg, og til tross for at jeg fortalte vi ikke fant ost, gjorde de ingenting for å fylle på. Andre ble tilbudt kaffe, men ikke oss. Greie rom, men ellers lite å skryte av. Kjøp heller frokost en annen plass.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ingvildlilleenge
MariusM1684, Night Shift Supervisor på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Hei ingvildlilleenge,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Jeg beklager veldig at dere ble feilinformert om tidspunktet for frokosten, og spesielt behandlingen dere fikk under frokosten. SLik skal det på ingen måte være, og jeg skal videreformidle tilbakemeldingen til personalet i restauranten. Frokosten er jo noe begrenset i disse tider, men vi gjøre så godt i kan mtp utvalg innenfor de restriksjoner som myndighetene setter.

Anmeldt 9. juni 2020

Det skal sies at reisen ble gjennomført i Koronatiden, men sammenlignet med andre hoteller i samme situasjon, har hotellet valgt en gjennomgående dårlig service overfor sine gjester. Særlig gjelder dette frokostløsningen. Det er jo bare å håpe at hotellet oppleves bedre ved mer normale tilstander.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, sorensen2020
Wanderer61996258826, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2020

Kjære sorensen2020,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på oppholdet ditt hos oss.

Jeg beklager at opplevelsen ikke har vært i nærheten av det vi ønsker å levere, korona eller ei. Vi ønsker at gjestene våre skal føle seg velkomne og ivaretatt under hele oppholdet, og dette er selvfølgelig noe vi jobber for å forbedre hele tiden.
Frokosten er langt under det produktet vi ønsker å levere, og langt under det vi vanligvis tilbyr våre gjester. Jeg tar tilbakemeldingen din med videre til både F&D-manager og direktør, slik at de kan se på andre løsninger for dette.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis vi kan være til ytterligere hjelp.

Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, og da med skikkelig hotellfrokost.

Mvh
Hilde