Maggikos
  • Agoda.com
0.8 km fra Radisson Blu Hotel, Bodo
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger utmerket til i Bodø, det har skybar som totalt sett har den beste utsikt i byen! Rommene er bra, det er rent. Så hvorfor en ener i vurderingen?
Dårlig service, nærmest uforskammede svar på våre kommentarer til resepsjonspersonalet, manglende kunnskap til samme personale.
Det er 2 heiser i hotellet. Kanskje i utg punktet litt lite til 12 etasjer når samme heiser benyttes til skybaren i 13 etg.
1 av heisene var ute ab drift fra onsdag kveld( v ca 930 tiden) og til søndag formiddag da v reiste.
Helt utrolig ar de skylder på dårlig flyforbindelse til Oslo for at en del som manglet ikke kunne bl sendt ??
Frokost salen var et katastrofe område:
Manglende rydding av bordene, betjeningen så ut til å mangle en ledelse som kunne fortelle hva som skulle gjøres. Mat manglet i bufferen, vann og juice likedan.
Og tidligere stenging av frokost enn det som var opplyst i resepsjonen!
Dette var virkelig dårlig
Dårlig ledelse fra toppen av var veldig tydelig.
Resepsjonen kom bare med fjollete unnskyldninger 😖

1  Takk, Tsr1507
Anmeldt 15. juli 2020

Sentralt beliggende hotell med hjelpsomt og hyggelig personale. Hotellet har Premium room med vakker utsikt over byen, fjell og fjord. Hotellets rom var rent, pent oppusset og med god seng. Anbefales på det varmeste.

Takk, ophushege
Anmeldt 14. juli 2020

Vil ikke anbefale dette hotellet til andre. Har i ettertid snakket med venner om vår opplevelse, og de har hatt samme opplevelsen. Styr unna! Book hos konkurrenten! Frekk betjening i resepsjonen som har en nedlatende holdning til nye gjester. Nei bruk et hotell der du er velkommen!

Takk, 123456789MS
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Et opphold som ventet. Meget hyggelig og behjelpelig resepsjonist. Enkle rom i standard størrelse med gode senger. Beliggenhet midt i Bodø sentrum, med gangavstand til det aller meste byen har å tilby. Grunnet avreise før frokost ble denne ikke testet.

1  Takk, 820petters
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei 820petters,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Godt å høre at sengen falt i smak, og spesielt at du satte pris på våre medarbeidere i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

mvh

Marius
Front Office

Anmeldt 11. juli 2020

Ble tatt imot av en fantastisk resepsjonist, og rommet var absolutt nydelig med utsikt ut over hele havnen og havet. Hadde premium rom, anbefales! Kaffemaskin og kjøleskap på rommet var kjekt. Litt ventetid på frokost pga korona tiltak.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, dnordh161706
Marius Mørkved, General Manager på Radisson Blu Hotel, Bodo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei dnordh161706,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Utrolig godt å høre at du hadde et fint opphold, og at du likte rommet. Også spesielt hyggelig at du satte pris på våre medarbeidere i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

mvh

Marius