Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 04.08.21
Agoda.comUSD 112
ZenHotels.comUSD 123
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott nyoppusset hotell midt i smørøyet av Bodø. Vi hadde familierom med dobbeltseng og køyeseng. Selv køyesengene var behagelige å ligge i.

Hotellet bærer preg av å være nyoppusset og alt er utrolig rent og delikat.

Tross Corona tider og begrensninger med buffè i frokostsalen hadde hotellet løst dette på en veldig innbydende og delikat måte.

Også et stort pluss at P-huset Kvartal99 hadde mange elbil ladere.

Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, iFers
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med sentral beliggenhet midt i sentrum. Veldig hyggelig betjening. De får minus for at det ikke er aircon på rommene, og det derfor blir veldig varmt på natta. Ellers fornøyde med hotellet.

Takk, Maggikos
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger utmerket til i Bodø, det har skybar som totalt sett har den beste utsikt i byen! Rommene er bra, det er rent. Så hvorfor en ener i vurderingen?
Dårlig service, nærmest uforskammede svar på våre kommentarer til resepsjonspersonalet, manglende kunnskap til samme personale.
Det er 2 heiser i hotellet. Kanskje i utg punktet litt lite til 12 etasjer når samme heiser benyttes til skybaren i 13 etg.
1 av heisene var ute ab drift fra onsdag kveld( v ca 930 tiden) og til søndag formiddag da v reiste.
Helt utrolig ar de skylder på dårlig flyforbindelse til Oslo for at en del som manglet ikke kunne bl sendt ??
Frokost salen var et katastrofe område:
Manglende rydding av bordene, betjeningen så ut til å mangle en ledelse som kunne fortelle hva som skulle gjøres. Mat manglet i bufferen, vann og juice likedan.
Og tidligere stenging av frokost enn det som var opplyst i resepsjonen!
Dette var virkelig dårlig
Dårlig ledelse fra toppen av var veldig tydelig.
Resepsjonen kom bare med fjollete unnskyldninger

1  Takk, Tsr1507
Anmeldt 15. juli 2020

Sentralt beliggende hotell med hjelpsomt og hyggelig personale. Hotellet har Premium room med vakker utsikt over byen, fjell og fjord. Hotellets rom var rent, pent oppusset og med god seng. Anbefales på det varmeste.

Takk, ophushege
Anmeldt 14. juli 2020

Vil ikke anbefale dette hotellet til andre. Har i ettertid snakket med venner om vår opplevelse, og de har hatt samme opplevelsen. Styr unna! Book hos konkurrenten! Frekk betjening i resepsjonen som har en nedlatende holdning til nye gjester. Nei bruk et hotell der du er velkommen!

Takk, 123456789MS