TripadvisorUSD 115
Booking.comUSD 116
Orbitz.com
getaroom.comUSD 121
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to netter på dette hotellet: en før og en etter et opphold i Lofoten. Den første natten var det helt ok, men ikke mer enn det. Når vi kom tilbake for den siste natten var det dårligere enn greit. Sengene på dette rommet var nærmest som murstein. Alle fire sov veldig dårlig. Rengjøringen var under enhver kritikk. Det var tørket avføring på toalettet. Etter å ha gått på gulvet i noen minutter var hvite sokker sorte under.
Frokosten har et veldig kjedelig utvalg, ingen ting av «det lille eksta». Står plakat om at kun seks stk kan forsyne seg samtidig, men dette er det ingen kontroll på, så det er tidvis mange flere der. Det står plakat om at de rengjør buffeten flere ganger i timen, men det kunne jeg absolutt ikke se ut i fra mine egne observasjoner. Konklusjonen min er at dette hotellet rett og slett er udelikat.

1  Takk, Wibecke L
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott nyoppusset hotell midt i smørøyet av Bodø. Vi hadde familierom med dobbeltseng og køyeseng. Selv køyesengene var behagelige å ligge i.

Hotellet bærer preg av å være nyoppusset og alt er utrolig rent og delikat.

Tross Corona tider og begrensninger med buffè i frokostsalen hadde hotellet løst dette på en veldig innbydende og delikat måte.

Også et stort pluss at P-huset Kvartal99 hadde mange elbil ladere.

Hit kommer vi gjerne tilbake

1  Takk, iFers
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med sentral beliggenhet midt i sentrum. Veldig hyggelig betjening. De får minus for at det ikke er aircon på rommene, og det derfor blir veldig varmt på natta. Ellers fornøyde med hotellet.

Takk, Maggikos
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger utmerket til i Bodø, det har skybar som totalt sett har den beste utsikt i byen! Rommene er bra, det er rent. Så hvorfor en ener i vurderingen?
Dårlig service, nærmest uforskammede svar på våre kommentarer til resepsjonspersonalet, manglende kunnskap til samme personale.
Det er 2 heiser i hotellet. Kanskje i utg punktet litt lite til 12 etasjer når samme heiser benyttes til skybaren i 13 etg.
1 av heisene var ute ab drift fra onsdag kveld( v ca 930 tiden) og til søndag formiddag da v reiste.
Helt utrolig ar de skylder på dårlig flyforbindelse til Oslo for at en del som manglet ikke kunne bl sendt ??
Frokost salen var et katastrofe område:
Manglende rydding av bordene, betjeningen så ut til å mangle en ledelse som kunne fortelle hva som skulle gjøres. Mat manglet i bufferen, vann og juice likedan.
Og tidligere stenging av frokost enn det som var opplyst i resepsjonen!
Dette var virkelig dårlig
Dårlig ledelse fra toppen av var veldig tydelig.
Resepsjonen kom bare med fjollete unnskyldninger

1  Takk, Tsr1507
Anmeldt 15. juli 2020

Sentralt beliggende hotell med hjelpsomt og hyggelig personale. Hotellet har Premium room med vakker utsikt over byen, fjell og fjord. Hotellets rom var rent, pent oppusset og med god seng. Anbefales på det varmeste.

Takk, ophushege