ZenHotels.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 3. august 2020

Flott hotell med super service

Godt "gammelt" hotell som er renovert, flotte nyoppussede rom super beliggenhet og veldig bra frokost mtp Covid 19.
Radisson tar virkelig dette på alvor og legger til rette for redusert smittefare.

Et strålende hotell som vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, kjetilt2016
Anmeldt 1. august 2020

Fin helg i Bodø på Radisson Blue med godt vær og supert selskap. Alt i alt fin opplevelse av Bodø.

Kom på hotellet ble møtt av hyggelig personell. Flotte rom med utsikt over havet. Gode senger med deilige dyner og puter. Frokosten trakk litt ned på oppholdet da de andre hotellene vi har vært på har svært høy standard på frokosten sin med meget godt utvalg.

Takk, tchrui271131
Anmeldt 28. juli 2020

Behagelig atmosfære, men litt dyrt og frokost burde vært inkludert i prisen. Sengen var myk og god å sove i og baderommet akkurat passe størrelse. Hyggelige ansatte og fin lobby. God distanse til det meste i Bodø og kommer gjerne tilbake igjen.

Takk, 102sommer
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to netter på dette hotellet: en før og en etter et opphold i Lofoten. Den første natten var det helt ok, men ikke mer enn det. Når vi kom tilbake for den siste natten var det dårligere enn greit. Sengene på dette rommet var nærmest som murstein. Alle fire sov veldig dårlig. Rengjøringen var under enhver kritikk. Det var tørket avføring på toalettet. Etter å ha gått på gulvet i noen minutter var hvite sokker sorte under.
Frokosten har et veldig kjedelig utvalg, ingen ting av «det lille eksta». Står plakat om at kun seks stk kan forsyne seg samtidig, men dette er det ingen kontroll på, så det er tidvis mange flere der. Det står plakat om at de rengjør buffeten flere ganger i timen, men det kunne jeg absolutt ikke se ut i fra mine egne observasjoner. Konklusjonen min er at dette hotellet rett og slett er udelikat.

1  Takk, Wibecke L
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Flott nyoppusset hotell midt i smørøyet av Bodø. Vi hadde familierom med dobbeltseng og køyeseng. Selv køyesengene var behagelige å ligge i.

Hotellet bærer preg av å være nyoppusset og alt er utrolig rent og delikat.

Tross Corona tider og begrensninger med buffè i frokostsalen hadde hotellet løst dette på en veldig innbydende og delikat måte.

Også et stort pluss at P-huset Kvartal99 hadde mange elbil ladere.

Hit kommer vi gjerne tilbake

1  Takk, iFers