Gratis avbestilling frem til 23.10.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 19.10.21
Prestigia.comUSD 135
Anmeldt 11. august 2020

Når du er i BODØ, bor du på RADISSON, slik er det bare. Positiv betjening i alle led, gjør at du trives der. Midt i Byen med flott utsikt over havnen. Mange gode spisesteder like i nærheten. Samt godt natteliv.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, janj628
Anmeldt 3. august 2020

Dårlig rengjort på rom og bad. Bør ta frem skrivebord å rengjør bak, låg tykt lag med støv bak. Måtte ta frem da vi mistet ett smykke bak. Dårlig tørket støv. Putene på rommet var dårlig, all fyll ble på siden når man låg på de, og ble fort flate.

Takk, hau20202020
Anmeldt 3. august 2020

Flott hotell med super service

Godt "gammelt" hotell som er renovert, flotte nyoppussede rom super beliggenhet og veldig bra frokost mtp Covid 19.
Radisson tar virkelig dette på alvor og legger til rette for redusert smittefare.

Et strålende hotell som vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, kjetilt2016
Anmeldt 1. august 2020

Fin helg i Bodø på Radisson Blue med godt vær og supert selskap. Alt i alt fin opplevelse av Bodø.

Kom på hotellet ble møtt av hyggelig personell. Flotte rom med utsikt over havet. Gode senger med deilige dyner og puter. Frokosten trakk litt ned på oppholdet da de andre hotellene vi har vært på har svært høy standard på frokosten sin med meget godt utvalg.

Takk, tchrui271131
Anmeldt 28. juli 2020

Behagelig atmosfære, men litt dyrt og frokost burde vært inkludert i prisen. Sengen var myk og god å sove i og baderommet akkurat passe størrelse. Hyggelige ansatte og fin lobby. God distanse til det meste i Bodø og kommer gjerne tilbake igjen.

Takk, 102sommer