Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 29.10.21
Trip.com
Prestigia.comUSD 134
Anmeldt 24. august 2020

Dårlig hotellopplevelse, fikk et lite rom som hadde ødelagt toalettsete og manglet håndklær. Til tross for at jeg hadde bestilt rom i god tid fikk vi de dårligste rommene, med svært dårlig ventilasjon/luft. Varmt og ubehagelig om nettene. Dette var en stor skuffelse.

Takk, benteiren1
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Fint beliggenhet og en fantastisk utsikt. Er knøttlite rom men vi skal jo bare sove.Baren og restauranten var stengt p.g av Corona slik at man måtte ut for å få seg noe å spise.
Hyggelig og behjelpelig betjening.

Takk, lisekri
Anmeldt 11. august 2020

Når du er i BODØ, bor du på RADISSON, slik er det bare. Positiv betjening i alle led, gjør at du trives der. Midt i Byen med flott utsikt over havnen. Mange gode spisesteder like i nærheten. Samt godt natteliv.

Takk, janj628
Anmeldt 3. august 2020

Dårlig rengjort på rom og bad. Bør ta frem skrivebord å rengjør bak, låg tykt lag med støv bak. Måtte ta frem da vi mistet ett smykke bak. Dårlig tørket støv. Putene på rommet var dårlig, all fyll ble på siden når man låg på de, og ble fort flate.

Takk, hau20202020
Anmeldt 3. august 2020

Flott hotell med super service

Godt "gammelt" hotell som er renovert, flotte nyoppussede rom super beliggenhet og veldig bra frokost mtp Covid 19.
Radisson tar virkelig dette på alvor og legger til rette for redusert smittefare.

Et strålende hotell som vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, kjetilt2016