Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 26.10.21
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 120
Anmeldt 31. august 2020

En søvnløs natt ønsker ingen. Når du i tillegg betaler for dette... :-(
Hotellet var lite belagt - og vet garantert om dette problemet med hjørnerommet i fjerde etasje.
Gågate foran hotellinngangen - ingen som sa (skrev) at man kan lesse av bagasjen. Ikke mulig å kontakte hotellet utenfor vanlig kontortid.

Takk, Susanne J
Anmeldt 24. august 2020

Dårlig hotellopplevelse, fikk et lite rom som hadde ødelagt toalettsete og manglet håndklær. Til tross for at jeg hadde bestilt rom i god tid fikk vi de dårligste rommene, med svært dårlig ventilasjon/luft. Varmt og ubehagelig om nettene. Dette var en stor skuffelse.

Takk, benteiren1
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Fint beliggenhet og en fantastisk utsikt. Er knøttlite rom men vi skal jo bare sove.Baren og restauranten var stengt p.g av Corona slik at man måtte ut for å få seg noe å spise.
Hyggelig og behjelpelig betjening.

Takk, lisekri
Anmeldt 11. august 2020

Når du er i BODØ, bor du på RADISSON, slik er det bare. Positiv betjening i alle led, gjør at du trives der. Midt i Byen med flott utsikt over havnen. Mange gode spisesteder like i nærheten. Samt godt natteliv.

Takk, janj628
Anmeldt 3. august 2020

Dårlig rengjort på rom og bad. Bør ta frem skrivebord å rengjør bak, låg tykt lag med støv bak. Måtte ta frem da vi mistet ett smykke bak. Dårlig tørket støv. Putene på rommet var dårlig, all fyll ble på siden når man låg på de, og ble fort flate.

Takk, hau20202020