FindHotel
ZenHotels.comUSD 137
Anmeldt 20. juli 2021

Flott opplevelse på Radisson. Helt overaskende fikk vi Premium rom med fantastisk utsikt mot hav og den flotte småbåthavnen. En enestående og fantastisk god frokost. Det eneste med oppholdet var at værgudene ikke var på vår side ,det regnet og blåste men det kan ingen gjøre noe med.Vi hadde et flott opphold.

Takk, oolsen461766
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei oolsen461766,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, tross været. Bare hyggelig å kunne gi dere et fint rom med litt utsikt mot havet. Også godt å høre at frokosten falt i smak. Håper å se dere igjen en gang der været spiller litt mer på lag:)

Anmeldt 19. juli 2021

Perfekt rom for 2 barn + 2 voksne. Veldig bra frokost for alle i familien. Topp beliggenhet. Renslig og god standard. Behagelige senger og fint og stort bad samt god plass i entre for ytterklær! Anbefales

Takk, tda946

Hei tda946,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så flott å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, og at både rommet og frokosten falt i smak. Håper å se dere igjen ved neste anledning:)

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum med gangavstand til de beste spisestedene i byen. Innsjekken var den mest profesjonelle og behagelige jeg har opplevd på lenge. Rommet i 9.etg var flott og god plass til ekstrasenger (køyeseng). Rent og pent overalt (men det må være to doruller på et hotellrom - ikke en halv...). Skybaren i 13.etg verdt et besøk, bartenderen kunne lage drinker på bestilling og var meget dyktig. Litt slitsomt med alle e-postene radisson sender kundene i forkant av besøket. Jeg har nylig bodd på tre ulike radisson hoteller og da blir det mye mas. Men det gjelder kjeden og ikke dette hotellet spesielt.

1  Takk, April-Elin

Hei April-Elin,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så utrolig godt å høre at du hadde et fint opphold hos oss og at rommet falt i smak. Også spesielt hyggelig at du satte pris på våre medarbeidere både i resepsjonen og skybaren. Du er nok dessverre ikke den første som poengtere antallet mail som automatisk blir sendt ut, så dette er noe vi ser nærmere på. Håper å se deg igjen snart:)

Anmeldt 16. juli 2021

Pris på nistepakke bør reduseres. Flott rom og veldig hyggelig betjening/personale.
Kort avstand til butikker og lite støy der vi var i 11 etasje.
God informasjon og forklaring. Greie parkeringsforhold.

Takk, jmikke340184

Hei jmikke340184,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Veldig godt å høre at du likte hotellet og rommet du fikk, og spesielt hyggelig at du satte pris på vårt personale. Jeg skal absolutt viderebringe tilbakemeldingen på prisnivået for nistepakke. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med beliggenhet midt i Bodø sentrum. Fint og rent rom med hårføner, såper og kaffe/te på rommet. Satte også pris på kjøleskap. Fikk en god pris gjennom medlemsavtalen. Det er en arcade med blant annet bowling i kjelleren og en asiatisk restaurant i samme bygg. Kommer gjerne igjen.

Romtips: Hotellet har ingen egen parkering. Vi parkerte bilen i parkeringskjelleren ved Merkur. Man kan også parkere på gaten men dette er dyrt.
Takk, lisabL5541PP

Hei Lisa B,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Veldig godt å høre at du likte hotellet, og at rommet falt i smak. Ser fram til å ønske deg velkommen tilbake neste gang:)