Destinia.com
Radissonhotels.comUSD 121
Anmeldt 2. august 2021

Utrolig lite standard dobbelt rom. Har du 2 kofferter så har du et problem. Jeg har aldri opplevd at et dobbelt rom er så lite som dette. Dette sto ikke til forventningene. Jeg velger et annet hotell neste gang jeg skal til Bodø

Takk, xjxmkp06y1
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei xjxmkp06y1,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så leit å høre at oppholdet ikke sto til forventningene. Det e noen av standard-rommene våre som er noe mindre enn resten, og jeg beklager for at du fikk ett av disse. Håper ellers oppholdet var fint.

Front office

Anmeldt 1. august 2021

Noe varme rom, ( varm dag i Bodø). God frokost, men savnet bacon. Mye trengsel ved serveringa når mange skulle forsyne seg samtidig. Noe støy fra utsiden på natta. Gode senger. Svært hyggelige ansatte i resepsjonen, som også hadde fin fokus på at også barne følte seg velkomne!

Takk, 214marianne
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei 214marianne,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Dessverre så har jo ikke hotellet noen air condition, som betyr at de dagene væretgudene er med oss så kan det bli noe varmt på rommene. Beklager at dere ble plaget av dette. Godt å høre at frokosten falt i smak, tross noe trengsel (dessverre er ikke alle like flinke til å ta hensyn til avstand). Det kan bestilles ekstra bacon fra meny uten noe kostnad, men det burde dere selvfølgelig blitt gjort oppmerksom på. Ellers godt å høre at dere satte pris på våre medarbeidere, og at både dere og barna følte dere velkomne. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 30. juli 2021

Flott hotell. Ikke vant til veistøy da jeg bor på landet. Ble litt mye med vindu mot storgaten. Ellers var det flott frokost og trivelig personale. Fine rom og flotte bad. Ligger veldig sentralt til. Gangavstand til det meste.

Takk, obekke410913

Hei obekke410913,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Ettersom hotellet ligger midt i sentrum så kan det dessverre bli noe støy til tider, beklager at du ble plaget av dette. Ellers veldig godt å høre at du hadde et fint opphold hos oss, og at både rommet ellers og frokosten falt i smak. Også spesielt trivelig at du satte pris på våre medarbeidere. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 21. juli 2021

Veldig fine og moderne rom. Perfekt beliggenhet. Hyggelig personale. Litt utdatert i gangene/heis. Eneste jeg savnet var påbud om munnbind (og gjerne engangshansker for at man skal kunne føle seg tryggere når man må ta på serveringsbestikk) i frokostsalen fordi mange ikke klarte å overholde 1 meter i buffeen.

Takk, jn7pqo020m

Hei jn7pqo020m,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Veldig godt å høre at du hadde et fint opphold, og at rommet falt i smak. Også spesielt hyggelig at du satte pris på våre medarbeidere. Det er dessverre ikke alle som er like flinke til å holde avstand under frokosten, så tilbakemeldingen din skal jeg absolutt bringe videre. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 20. juli 2021

Flott opplevelse på Radisson. Helt overaskende fikk vi Premium rom med fantastisk utsikt mot hav og den flotte småbåthavnen. En enestående og fantastisk god frokost. Det eneste med oppholdet var at værgudene ikke var på vår side ,det regnet og blåste men det kan ingen gjøre noe med.Vi hadde et flott opphold.

Takk, oolsen461766

Hei oolsen461766,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at dere hadde et fint opphold hos oss, tross været. Bare hyggelig å kunne gi dere et fint rom med litt utsikt mot havet. Også godt å høre at frokosten falt i smak. Håper å se dere igjen en gang der været spiller litt mer på lag:)