Destinia.com
ZenHotels.comUSD 94
Anmeldt 19. august 2021

Flott hotell med veldig god service. Frokosten var veldig bra, men mye forvirring for mange gjester rundt dette med plasseringen av kaffekanner, hvordan få seg en kopp kaffe til frokosten.
Manglet parfymefrie såpe produkter på badet, samt en hylle i dusjen.

Takk, pwogst354958
Anmeldt 19. august 2021

Overpriset. Frokost kommer i tilegg 200kr per person. 400kr for hund. Totalt 2000kr per natt, og vi hadde sen innsjekk og tilidlig utsjekk. Er ikke gjerrig, men opplever ikke dette hotell verdt noe. Frokost burde være med i en overnatting…

Takk, ltrooy773365
Anmeldt 12. august 2021

Alltid hyggelig på Radisson Blu i Bodø: et flott hotell som har fult med i tiden og fornyet seg til dagens krav! Har bodd er mange ganger før og vet at jeg kommer igjen!! Det er også meget god frokost i Bodø som er viktig når man skal virkelig kose seg!!

Takk, stig-yngve p
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei Stig-Yngve,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. SÅ utrolig godt å høre at du liker deg hos oss, og at både hotellet og frokosten fortsatt faller i smak. Ser fram til å ønske deg velkommen tilbake neste gang:)

Front Office

Anmeldt 2. august 2021

Utrolig lite standard dobbelt rom. Har du 2 kofferter så har du et problem. Jeg har aldri opplevd at et dobbelt rom er så lite som dette. Dette sto ikke til forventningene. Jeg velger et annet hotell neste gang jeg skal til Bodø

Takk, xjxmkp06y1

Hei xjxmkp06y1,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så leit å høre at oppholdet ikke sto til forventningene. Det e noen av standard-rommene våre som er noe mindre enn resten, og jeg beklager for at du fikk ett av disse. Håper ellers oppholdet var fint.

Front office

Anmeldt 1. august 2021

Noe varme rom, ( varm dag i Bodø). God frokost, men savnet bacon. Mye trengsel ved serveringa når mange skulle forsyne seg samtidig. Noe støy fra utsiden på natta. Gode senger. Svært hyggelige ansatte i resepsjonen, som også hadde fin fokus på at også barne følte seg velkomne!

Takk, 214marianne
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Hei 214marianne,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Dessverre så har jo ikke hotellet noen air condition, som betyr at de dagene væretgudene er med oss så kan det bli noe varmt på rommene. Beklager at dere ble plaget av dette. Godt å høre at frokosten falt i smak, tross noe trengsel (dessverre er ikke alle like flinke til å ta hensyn til avstand). Det kan bestilles ekstra bacon fra meny uten noe kostnad, men det burde dere selvfølgelig blitt gjort oppmerksom på. Ellers godt å høre at dere satte pris på våre medarbeidere, og at både dere og barna følte dere velkomne. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Front Office