Booking.comUSD 99
TripadvisorUSD 98
travelup.com
2025 av 745 anmeldelser
Anmeldt 12. september 2021

Har ingenting og utsette på oppholdet egentlig. Men jeg likte ikke lukten av sengetøyet og puten og dyna. Luktet litt gammelt.
Selve dyne og pute bør vaskes eller byttes ut også. Det var liksom bare gammelt

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, cbergs387455
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Hei cbergs387455,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at du hadde et fint opphold hos oss. Jeg noterer selvsagt tilbakemeldingen din på sengetøy og dyner/puter. Hjertelig velkommen tilbake til oss:)

Anmeldt 6. september 2021

Dette er mitt tredje besøk på Raddison blu hotel Bodø. To ganger i jobb sammenheng en gang som partur/kjærestetur. Veldig fornøyd alle gangene. Bra plassering, god mat, trivelig personale, fine rom og gode senger. Anbefales !

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, miriamronning

Hei miriamronning,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. Så utrolig hyggelig å høre at du liker deg hos oss, og at både maten og rommene faller i smak. Også spesielt trivelig at du setter pris på våre medarbeidere. Ser fram til å ønske deg velkommen tilbake neste gang:)

Anmeldt 19. august 2021

Flott hotell med veldig god service. Frokosten var veldig bra, men mye forvirring for mange gjester rundt dette med plasseringen av kaffekanner, hvordan få seg en kopp kaffe til frokosten.
Manglet parfymefrie såpe produkter på badet, samt en hylle i dusjen.

Takk, pwogst354958
Anmeldt 19. august 2021

Overpriset. Frokost kommer i tilegg 200kr per person. 400kr for hund. Totalt 2000kr per natt, og vi hadde sen innsjekk og tilidlig utsjekk. Er ikke gjerrig, men opplever ikke dette hotell verdt noe. Frokost burde være med i en overnatting…

Takk, ltrooy773365
Anmeldt 12. august 2021

Alltid hyggelig på Radisson Blu i Bodø: et flott hotell som har fult med i tiden og fornyet seg til dagens krav! Har bodd er mange ganger før og vet at jeg kommer igjen!! Det er også meget god frokost i Bodø som er viktig når man skal virkelig kose seg!!

Takk, stig-yngve p
Marius Mørkved, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Hei Stig-Yngve,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt, det setter vi stor pris på. SÅ utrolig godt å høre at du liker deg hos oss, og at både hotellet og frokosten fortsatt faller i smak. Ser fram til å ønske deg velkommen tilbake neste gang:)