Vio.com
ScandicHotels.comUSD 96
EtripUSD 90
119124 av 614 anmeldelser
Anmeldt 19. november 2018

Helt greit rom og service. Kryssa av for at jeg ønsket tidlig innsjekking ved bestilling på web. Dette var ikke klart kl. ca kl 12.00. Frokosten var ikke noe spesielt å spesielt å skryte av. Ikke noe bacon utover den ene lille stripen på speilegget. Eggerøre som var ihjelstekt.Kommer neppe tilbake, dra heller til Scandic Havet pga. mye bedre frokost.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasEdv
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med å løfte kvalitet på frokost på Scandic Bodø.

Anmeldt 6. november 2018

Hyggelig hotell med beliggenhet sentralt i Bodø. Nær gode restauranter, butikker og sjøen. Fine, nyoppussede rom. Lyd isolerte vinduer, så stille og rolig.Hyggelig frokostrom med en enkel, men smakfull buffet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Nina P
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell med hyggelige ansatte. Fikk et stort fint rom med dusj og badekar. Veldig fornøyd med rommet bortsett fra sengen. Vær så snill å få inn dobbeltseng. To enkeltsenger ved siden av hverandre fungerer svært dårlig.
Veldig bra frokost.
Skulle gitt full pott om sengen hadde vært bra.

Takk, moiraner
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med opphold på hotelle
Nydelig interiør , gode senger, vi hadde et rom med fantastisk utsikt
Rent!
Frokosten er OK
Beliggenhet er perfekt
Anbefales
Du kan bestille tidligfrokost med forhånd på reseption helt fra 4-5 på morgen

Takk, firsel
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Anmeldt 10. september 2018

Hotellet har utmerket beliggenhet i sentrum av Bodø ved havna, og det er gangavstand til det meste.Utmerket frokost og service. Hotellrommet var standard, med god seng og rent og pent. Har hatt ett fint opphold og er meget fornøyd.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kjetilkibsgaard
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018