Vio.com
ScandicHotels.comUSD 110
Anmeldt 4. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kom til innsjekking i resepsjonen kl 15 55. På ankomstdagen 24 Nov. Får Beskjed om at rom ville være klart om 10-20 min.
Saken var at resepsjonen hadde bekreftet tidlig innsjekk 2 dager i forveien.
Ventetid i resepsjonen blev på 35 min. Resepsjonisten blev informert om at vi hadde dårlig tid, da vi skulle videre til et arrangement. Siden vi måtte vente 1/2 time etter ankomst, ble det ikke mer enn tiden og veien videre (35 min) Ikke hva vi forventer av Scandic, men da er åpenbart Scandic Bodø et unntak.
Resepsjonisten tilbød oss litt "ventevin/øl" som en "brannslukker" som vi takket nei til, da vi ikke hadde tid til å nyte dette. Han avleverte på rommet litt juice og litt snacks senere.
Uansett hvilken årsak som ligger til grunn her, vil det aldri bli gjesten sitt problem at bookede og betalte rom ikke er klare.
Andre hoteller ville ordnet dette på 1 annen måte, evt med 1 kompensasjon. Men ikke Scandic Bodø.
Dessverre Scandic Bodø, opplevelsen med en slik amatørmessig innsjekk, overskygget alt omkring vårt opphold på hotellet. Vi trivdes aldeles ikke som gjest hos dere, her blir det mer å forvente det uventede, fremfor det som blir booket via deres hjemmeside.

Takk, PerA G

Hei!

Takk for din tilbakemelding og beklager veldig at tidlig innsjekk ikke fungerte som bestillt. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå overfor våre gjester.

Anmeldt 19. november 2018

Helt greit rom og service. Kryssa av for at jeg ønsket tidlig innsjekking ved bestilling på web. Dette var ikke klart kl. ca kl 12.00. Frokosten var ikke noe spesielt å spesielt å skryte av. Ikke noe bacon utover den ene lille stripen på speilegget. Eggerøre som var ihjelstekt.Kommer neppe tilbake, dra heller til Scandic Havet pga. mye bedre frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ThomasEdv

Hei!

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med å løfte kvalitet på frokost på Scandic Bodø.

Anmeldt 6. november 2018

Hyggelig hotell med beliggenhet sentralt i Bodø. Nær gode restauranter, butikker og sjøen. Fine, nyoppussede rom. Lyd isolerte vinduer, så stille og rolig.Hyggelig frokostrom med en enkel, men smakfull buffet.

Takk, Nina P
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell med hyggelige ansatte. Fikk et stort fint rom med dusj og badekar. Veldig fornøyd med rommet bortsett fra sengen. Vær så snill å få inn dobbeltseng. To enkeltsenger ved siden av hverandre fungerer svært dårlig.
Veldig bra frokost.
Skulle gitt full pott om sengen hadde vært bra.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, moiraner
Henry H, General Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding.