Destinia.com
Booking.comUSD 121
FindHotel
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en deilig natt her. Det var mulig å regulere temperaturen godt selv, vinduene var også ganske lydtette. Sengene var myke og gode. Vi setter pris på myk seng på ferie, men hard seng hjemme, så vi fikk feriefølelsen frem av disse sengene. Personellet i resepsjonen var veldig hyggelige.

Men det var to ting som trakk ned for vår del. Det ene var at de hadde parkering, men at den måtte betales for, det føltes unødvendig å ta seg betalt når parkeringen faktisk tilhørte hotellet. Det andre var at det ble alt for mange mennesker for dem på en gang under frokosten, slik at de ikke klarte å vedlikeholde smittevernsregler godt. De rakk ikke vaske bordene eller annet før nye mennesker kom, så de burde ha porsjonert det over lenger tidsrom eller regulert det i forhold til hvor mange gjester de hadde der, for det gav en bismak i våre følelser.

2  Takk, dorthesKS
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Hei!

Takk for besøket og takk for tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! ☺

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Blide service intilte personal som møter deg i resepsjonen og store fine rom. Men veldig dårlig renhold. Frokosten er tilpasset covid 19. Så den er forståelig at den er noe redusert. Ligger sentralt i Bodø. Så gangavstand til alt. Å det er et pluss at dem har egen parkering

Takk, 459lenei

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding. Her er det flere punkter vi dessverre ikke har levert på . Dette beklager vi, og kan love at vi skal jobbe for å forbedre oss.
Hjertelig velkommen tilbake! ☺

Mvh,
Virve Kristiansen
Front Office Manager

Anmeldt 29. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. juni 2020

Det var varm og ventilasjon har ikke virket. Mann har sovet i barneseng på veggen og ble byttet av insekter på hele kroppen. Ingen har sovet. Kan ikke anbefales. Hendelse ble ikke håndtert på OK møte.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, JoannaN856

Takk for besøket og tilbakemelding.
De forbedringspunktene du beskriver tar vi tak og er et viktig ledd i å forbedre kvalitet og service.
Hjertelig velkommen tilbake! ☺

Anmeldt 7. mars 2020

Greit at hotellet ligger i gangavstand fra jernbanestasjonen. Frokosten bød på det man trenger til frokost og mere til. Betjeningen var på pletten med rydding av bord og etterfylling av mat. Noe rusk og rask på teppebelegget i korridorene, men rommet var strøkent!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, BrynhildM4
Virve-K-Kristiansen, Front Office Manager på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2020

Hei!
Takk for din tilbakemelding!
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss! :)