Travelocity
Priceline
Anmeldt 20. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 16. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotell fremstår fint ryddig og rent. Betalt parkering i kjeller eller på utside. Tilbyr rom med kjæledyr (hund) som er veldig bra tilrettelagt!

Vi forventet at frokosten var noe begrenset i omfang pga Covid-19, men ikke i den grad den faktisk var. Observerte kun 1 stk personal i frokostsal, dette opplagt for lite bemanning. I løpet av den tiden vi satt der (50 minutter) var det ingen rydding av bord. Som medførte at nye gjester selv måtte identifisere ledige bord og rydde unna. Utvalget av mat var i overkant begrenset og synes for lite og for redusert selv om en tar Covid-19 i betraktning. Eksempelvis klarte den ene ansatte ikke å ettefylle fruktbegre i kjøledisk før etter 50 minutter. Kaffemaskinen gikk tom og det tok tid før denne kom i gang igjen. Dette har opplagt noe med bemanning i frokostsal å gjøre. Det ser ut til at en i for stor grad har begrenset innholdet i frokosttilbudet under dekke av Covid-19. Her burde en ha sett på muligheten for å få med seg i tilbudet flere av de elementene som normalt er tilstede i en frokost.

1  Takk, THLYYN

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi tar tak i de punktene du beskriver og vil bruke disse i vårt videre kvalitetsikringsarbeid.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.
Mvh, Virve Kristiansen, Front Office Manager

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en deilig natt her. Det var mulig å regulere temperaturen godt selv, vinduene var også ganske lydtette. Sengene var myke og gode. Vi setter pris på myk seng på ferie, men hard seng hjemme, så vi fikk feriefølelsen frem av disse sengene. Personellet i resepsjonen var veldig hyggelige.

Men det var to ting som trakk ned for vår del. Det ene var at de hadde parkering, men at den måtte betales for, det føltes unødvendig å ta seg betalt når parkeringen faktisk tilhørte hotellet. Det andre var at det ble alt for mange mennesker for dem på en gang under frokosten, slik at de ikke klarte å vedlikeholde smittevernsregler godt. De rakk ikke vaske bordene eller annet før nye mennesker kom, så de burde ha porsjonert det over lenger tidsrom eller regulert det i forhold til hvor mange gjester de hadde der, for det gav en bismak i våre følelser.

2  Takk, dorthesKS

Hei!

Takk for besøket og takk for tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake! ☺

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Blide service intilte personal som møter deg i resepsjonen og store fine rom. Men veldig dårlig renhold. Frokosten er tilpasset covid 19. Så den er forståelig at den er noe redusert. Ligger sentralt i Bodø. Så gangavstand til alt. Å det er et pluss at dem har egen parkering

Takk, 459lenei

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding. Her er det flere punkter vi dessverre ikke har levert på . Dette beklager vi, og kan love at vi skal jobbe for å forbedre oss.
Hjertelig velkommen tilbake! ☺

Mvh,