Trip.com
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt 27. juli 2020

Prisgunstig koselig hotell midt i Bodø sentrum.
God frokost og gode senger.
Men jeg må bare si at jeg savner mini-kjøleskapene. Håper Scandic kan vurdere å få dem tilbake igjen! Kjekt å sette inn hvis man har medisiner som må oppbevares kjølig, eller at man har mineralvann som man helst ønsker å nyte avkjølt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, _seannn2014
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, men at dette hotellet tilbyr parkering bør fjernes. Det fantes et fåtall plasser under hotellet, men ingen dedikerte for hotellet. At endel av plassene i tillegg var okkupert av byggematerialer hjalp heller ikke. Men, vi løste det på den andre siden av gata. Kjempegod frokost, greit rom. Kan anbefales.

1  Takk, mikkelbo

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell, men slitent og årets dårligste koronafrokost! Hyggelig men uengasjert betjening - ok renhold. Lite å finne på utenfor hotellet og det meste stengte tidlig. Hotellet var lite behjelpelig med en matbit eller noe snack

1  Takk, Hkon2n

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Etter noen netter her, må vi si oss godt fornøyd med både lokasjon, fasiliteter og betjening.
Flott og godt treningssenter funket også bra.
Gode soverom i rolige omgivelser, og en super frokost.
Ligger midt i Bodø sentrum, med gåavstand til det meste.
El bil lading rett over gaten i parkeringsanlegg.

1  Takk, Mr_Viking1

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding.
Og takk for besøket!
Hjertelig velkommen tilbake til oss. :)

Anmeldt 20. juli 2020

• Reisetype: Reiste med venner