Booking.comUSD 111
TripadvisorUSD 111
eDreams
Trip.comUSD 220
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 5, booket familierom. Fantastisk rom, rommet var stort, romslig med gode senger, sitte plasser for alle. Det er ingen problem med hotellferie på dette hotelle. God service og frokost. Vi kommer tilbake

Takk, Ragnhild G
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Sent på ettermiddagen ankom vi Bodø. Her sjekket vi inn på Scandic i Tollbugata. Fikk oss en parkeringsplass like utenfor. Vi fikk tildelt et rom i 2 etasje med vindu ut mot Sjøgata. Rommet var lyst og rent. Sengene var også bra. Noe støy fra gaten utenfor, men ellers helt ok. Frokosten var også i form av en buffe, men begrensa, sannsynligvis pga pågående pandemi. For et dobbeltrom med to personer betalte vi kr. 1.199,-.

Takk, AndersZorn

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dro til Bodø på sommerferie og overnattet i 4 netter på Scandic Bodø. Sentralt og greit hotell, bra frokost. Veldig dyr parkering i Bodø da hotellet ikke har egne parkeringsplasser. Vi bestilte 2 rom noen uker i forveien og fikk rommene ved siden av hverandre. Servicen var upåklagelig! Rommene kunne vært bedre rengjort, fant en brukt sokk under sengen som ikke tilhørte oss.... det var vel egentlig det eneste å klage på.

Takk, Ferie-juli2020

Anmeldt 27. juli 2020

Prisgunstig koselig hotell midt i Bodø sentrum.
God frokost og gode senger.
Men jeg må bare si at jeg savner mini-kjøleskapene. Håper Scandic kan vurdere å få dem tilbake igjen! Kjekt å sette inn hvis man har medisiner som må oppbevares kjølig, eller at man har mineralvann som man helst ønsker å nyte avkjølt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, _seannn2014

Mvh, Virve Kristiansen, Front Office Manger

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, men at dette hotellet tilbyr parkering bør fjernes. Det fantes et fåtall plasser under hotellet, men ingen dedikerte for hotellet. At endel av plassene i tillegg var okkupert av byggematerialer hjalp heller ikke. Men, vi løste det på den andre siden av gata. Kjempegod frokost, greit rom. Kan anbefales.

1  Takk, mikkelbo

Mvh, Virve Kristiansen, Front Office Manger