Destinia.com
Trip.comUSD 142
Anmeldt 10. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 9. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 3. august 2020

Hyggelig personale, god frokost, fine og rene rom ved ankomst. Var varmt på rommet, og eneste vindu vendte ut mot bar/utested og gjorde det vanskelig å sove. Litt dyrt, ingen vask/stell av rommet iløpet av oppholdet bortsett fra nye håndklær.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Nordmann11

Anmeldt 1. august 2020

Vi hadde fire netter på dette hotellet og var svært fornøyde. Frokosten var over all forventning. Jeg hadde ikke store forhåpningene med tanke på at vi er midt i en epidemi men vi fikk kjempegod frokost. Hvis det var noe vi manglet var personell i resepsjon eller frokostsalen behjelpelig med en gang. Den ene dagen hvor vi ikke hadde mulighet til å spise frokost på hotellet grunnet en utflukt ordnet hotelllet med en frokost til oss alle før vi dro. Det eneste negative jeg kan trekke frem er at jeg synes det ble litt varmt på rommet om natten. Men det skal sies at det var over 20 grader alle dagene hvor vi var der, så det er nødvendigvis ikke noe hotellet kan lastes for. Rommene var rene, pene og romslige og vi fikk rene hånduker hver dag. Vi kunne også forsyne oss fritt fra kaffeautomat. Alt i alt en svært god opplevelse å bo på dette hotellet. Jeg følte vi fikk valuta for pengene.

Takk, Anne N

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 5, booket familierom. Fantastisk rom, rommet var stort, romslig med gode senger, sitte plasser for alle. Det er ingen problem med hotellferie på dette hotelle. God service og frokost. Vi kommer tilbake

Takk, Ragnhild G