Travelocity
Orbitz.com
Trip.comUSD 150
Anmeldt 18. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Virve Kristiansen, Owner på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2020

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Beliggenheten ok, men vi fikk et lite litt av et rom som var for lite for to mennesker.
Betjeningen grei.
Frokosten bra men jeg mistet matlysten da jeg så ned på gulvteppet,så fult av flekker etter tidligere søl.

Takk, lisekri

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake! ☺
Mvh,
Virve Kristiansen
Front Office Manager

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 9. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 3. august 2020

Hyggelig personale, god frokost, fine og rene rom ved ankomst. Var varmt på rommet, og eneste vindu vendte ut mot bar/utested og gjorde det vanskelig å sove. Litt dyrt, ingen vask/stell av rommet iløpet av oppholdet bortsett fra nye håndklær.

Takk, Nordmann11

Hei! Tusen takk for din tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake til oss. :)
Mvh, Virve Kristiansen, Front Office Manager