Agoda.com
Priceline
ScandicHotels.comUSD 134
Anmeldt 11. juli 2021

Det står at hotellet har parkering så da tok vi dette hotellet selv om vi ønsket oss havet. Scandic sin parkering var for ca 16 biler med heldøgnsbetaling! Det sto det ingenting om. Her burde dette vært opplyst om. Parkeringskostnad ble nesten samme som 1 hotellnatt.

Takk, Fk3
Anmeldt 28. juni 2021

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi ankom med bil. Vi fikk beskjed om at det var parkering i kjeller på hotellet.
Dette måtte betales til et parkeringsselsap. Den nette sum av 504 NOK for 3 1/2 døgn.
Når vi nå i kveld ankom hotellet var det plasser å oppdrive.
Av resepsjonist fikk vi opplyst at vi kunne stå gratis ute i gata til kl 08 imorgen.
Vi gikk inn på rommet og det var ikke blitt tatt av romservice og klokken var ca 20.00. Det eneste som lignet på romservice var en plastpose hengende på døren med håndklær.
Resultatet var at vi kansellerte de neste 3 døgnene, forlangte å få tilbakeført

Romtips: Styr unna dette hotellet.
1  Takk, 152oleh
Anmeldt 14. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 3. november 2020

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Virve Kristiansen, Omistaja på Scandic Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2021