Bestill nĂĽ, betal under oppholdet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 120
FindHotel
Hvordan betalinger til oss püvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vüre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vüre. Besøk partnerne vüre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŚrheten
SprĂĽkAlle sprĂĽk
Flere sprĂĽk
28–33 av 606 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2021

Mottaket i resepsjonen var grei. Rommet var reint og elles greitt. Senga var god og frukosten bra. Parkering i kjellar kostar; i gata er det risikosport. Me merka ikkje støy frü gata eller uteplass nÌr ved.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 26. juli 2021

Hei. Det som er viktigst for oss nür vi kommer til ett hotell er at det er rent. Vi har gitt lavest mulig skür pü tilbakemeldingen og dette er ene og alene grunnet mangel pü renhold. Allerede nede i resepsjonen var det slett renhold. Nür vi kom ut av heisen og ble møtt av ett utslitt og søplete vegg til vegg teppe, var inntrykket allerede pü minus siden. Vi hadde bestilt to rom, det ene rommet var ikke gjort i stand, sengen var uoppredd, hündklÌr lü pü gulvet etc. Pü rom to, var sengene redd opp og nye hündklÌr lü pü badet, men det var vel det eneste ogsü. Gulvet var rett og slett møkkete. Takket vÌre en service innstilt ansatt i resepsjonen fikk vi kansellert bookingen. Heldigvis fikk vi rom hos Scandic Havnen og oppholdet i Bodø ble reddet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, olejohnnyjohansen
Anmeldt 16. juli 2021

Greit og enkelt pü tur til Lofoten. Greie rom men mangler plass til koffert. Vi opplevde vennlig og imøtekommende folk i resepsjonen, lite engasjerte folk rundt frokosten, men alt i alt var ser strülende service, men sünn passe frokost. Vanskelig og finne parkering, nÌrt bespisning og andre tilbud i byen

Takk, Hkon2n
Anmeldt 15. juli 2021

Etter noen netter i telt overnattet vi pü Scandic Bodø. Vüknet dagen etter uthvilt, etter en natt i en supergod seng. Rom ut mot havnen - ikke en lyd ü høre i løpet av natten. Veldig bra frokost og hyggelige ansatte. Sentralt.

Takk, Trip315663
Anmeldt 11. juli 2021

Det stür at hotellet har parkering sü da tok vi dette hotellet selv om vi ønsket oss havet. Scandic sin parkering var for ca 16 biler med heldøgnsbetaling! Det sto det ingenting om. Her burde dette vÌrt opplyst om. Parkeringskostnad ble nesten samme som 1 hotellnatt.

Takk, Fk3