Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 120
Anmeldt 6. august 2021

Sentral beliggenhet, fine rom og bra service. Frokosten var spesielt god, mye å velge i, gode smaker og rent og ryddig. De amerikanske pannekakene var fantastiske. Kort gåavstand til sentrum.

Takk, Runa1976
Anmeldt 26. juli 2021

Mottaket i resepsjonen var grei. Rommet var reint og elles greitt. Senga var god og frukosten bra. Parkering i kjellar kostar; i gata er det risikosport. Me merka ikkje støy frå gata eller uteplass nær ved.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 26. juli 2021

Hei. Det som er viktigst for oss når vi kommer til ett hotell er at det er rent. Vi har gitt lavest mulig skår på tilbakemeldingen og dette er ene og alene grunnet mangel på renhold. Allerede nede i resepsjonen var det slett renhold. Når vi kom ut av heisen og ble møtt av ett utslitt og søplete vegg til vegg teppe, var inntrykket allerede på minus siden. Vi hadde bestilt to rom, det ene rommet var ikke gjort i stand, sengen var uoppredd, håndklær lå på gulvet etc. På rom to, var sengene redd opp og nye håndklær lå på badet, men det var vel det eneste også. Gulvet var rett og slett møkkete. Takket være en service innstilt ansatt i resepsjonen fikk vi kansellert bookingen. Heldigvis fikk vi rom hos Scandic Havnen og oppholdet i Bodø ble reddet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, olejohnnyjohansen
Anmeldt 16. juli 2021

Greit og enkelt på tur til Lofoten. Greie rom men mangler plass til koffert. Vi opplevde vennlig og imøtekommende folk i resepsjonen, lite engasjerte folk rundt frokosten, men alt i alt var ser strålende service, men sånn passe frokost. Vanskelig og finne parkering, nært bespisning og andre tilbud i byen

Takk, Hkon2n
Anmeldt 15. juli 2021

Etter noen netter i telt overnattet vi på Scandic Bodø. Våknet dagen etter uthvilt, etter en natt i en supergod seng. Rom ut mot havnen - ikke en lyd å høre i løpet av natten. Veldig bra frokost og hyggelige ansatte. Sentralt.

Takk, Trip315663