Agoda.com
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 137
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg ønsker å fortelle om dette hotellet,fordi jeg ønsker å advare andre. På d sterkeste!!!!

Her er d meget laber standard og ingen corona hensyn som tas. D e ingen kjøleskap på rommet.
Ingen skoskje. D e støy fra utested, når man har vindu mot gata. Som har fest på søndags kvelden også. D e slitt og støvete!! Har neppe vært rundtvasket.

Vi ble møtt av sur ansatt, som hadde tenkt å kansellere vårt opphold, pga forseinkomming. Noe vi hadde ringt til hotellet om, på forhånd.

Dette var på natta. Vi var sliten.
D var umulig å dele opp beløpet som skulle betales for oppholdet. Mye styr.

D luktet innestengt kleskap i gangene og på rommet vårt. Vi måtte lufte hele tia!!!
Derav støy!
Sov med ørepropper i ørene. Helt nødvendig!!

Viss man ønsker ro og fred, har man ingen mulighet til d her!!!

STYR UNNA!!!!

Velg heller et annet hotell!!! Sjekk godt på forhånd!!!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lailan443
Anmeldt 8. august 2021

Fine store hotellrom. Men syns det manglet d ekstra som gjør det deilig å bo på hotell. Fine store familierom, men upraktisk med 2 enkeltsenger som sklir med småbarn oppi senga. Manglet og minibar på rommet. Hadde vært praktisk til babymat etc.
Frokosten var så som så med lite personal tilstede. Ga beskjed om tom juice og fikk et surt svar om ikke den andrr disp hadde nok. Hadde ikke valgt dette hotellet igjen desverre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Agnete84
Anmeldt 6. august 2021

Sentral beliggenhet, fine rom og bra service. Frokosten var spesielt god, mye å velge i, gode smaker og rent og ryddig. De amerikanske pannekakene var fantastiske. Kort gåavstand til sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Runa1976
Anmeldt 26. juli 2021

Mottaket i resepsjonen var grei. Rommet var reint og elles greitt. Senga var god og frukosten bra. Parkering i kjellar kostar; i gata er det risikosport. Me merka ikkje støy frå gata eller uteplass nær ved.

1  Takk, Trehar
Anmeldt 26. juli 2021

Hei. Det som er viktigst for oss når vi kommer til ett hotell er at det er rent. Vi har gitt lavest mulig skår på tilbakemeldingen og dette er ene og alene grunnet mangel på renhold. Allerede nede i resepsjonen var det slett renhold. Når vi kom ut av heisen og ble møtt av ett utslitt og søplete vegg til vegg teppe, var inntrykket allerede på minus siden. Vi hadde bestilt to rom, det ene rommet var ikke gjort i stand, sengen var uoppredd, håndklær lå på gulvet etc. På rom to, var sengene redd opp og nye håndklær lå på badet, men det var vel det eneste også. Gulvet var rett og slett møkkete. Takket være en service innstilt ansatt i resepsjonen fikk vi kansellert bookingen. Heldigvis fikk vi rom hos Scandic Havnen og oppholdet i Bodø ble reddet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, olejohnnyjohansen