FindHotel
ScandicHotels.comUSD 120
Anmeldt 16. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde booket familierom, og ble plassert i et lite kott av et rom i andre etasje rett ut mot støyete hovedgate. På andre siden av gaten ligger en populær nattklubb.
Ventilasjonen i rommet funket ikke, og det var ikke alternativ å ha vindu oppe grunnet støy og høy musikk.
Ventilasjon var tydeligvis kjent ikke virket - mens rommet ble solgt til full pris likevel. Dette rommet kan virkelig ikke selges som familierom!
Ikke mye søvn den natten.
Prismessig hadde vi betalt samme sum som den familien vi reise med, som ble plassert i familie rom ut mot kaia.
En utrolig kjip opplevelse. Vi fikk bytte rom natten etter, men halvparten av oppholdet var ødelagt for alle fire grunnet nattestøy.

Takk, 111monas
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg ønsker å fortelle om dette hotellet,fordi jeg ønsker å advare andre. På d sterkeste!!!!

Her er d meget laber standard og ingen corona hensyn som tas. D e ingen kjøleskap på rommet.
Ingen skoskje. D e støy fra utested, når man har vindu mot gata. Som har fest på søndags kvelden også. D e slitt og støvete!! Har neppe vært rundtvasket.

Vi ble møtt av sur ansatt, som hadde tenkt å kansellere vårt opphold, pga forseinkomming. Noe vi hadde ringt til hotellet om, på forhånd.

Dette var på natta. Vi var sliten.
D var umulig å dele opp beløpet som skulle betales for oppholdet. Mye styr.

D luktet innestengt kleskap i gangene og på rommet vårt. Vi måtte lufte hele tia!!!
Derav støy!
Sov med ørepropper i ørene. Helt nødvendig!!

Viss man ønsker ro og fred, har man ingen mulighet til d her!!!

STYR UNNA!!!!

Velg heller et annet hotell!!! Sjekk godt på forhånd!!!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lailan443
Anmeldt 8. august 2021

Fine store hotellrom. Men syns det manglet d ekstra som gjør det deilig å bo på hotell. Fine store familierom, men upraktisk med 2 enkeltsenger som sklir med småbarn oppi senga. Manglet og minibar på rommet. Hadde vært praktisk til babymat etc.
Frokosten var så som så med lite personal tilstede. Ga beskjed om tom juice og fikk et surt svar om ikke den andrr disp hadde nok. Hadde ikke valgt dette hotellet igjen desverre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Agnete84
Anmeldt 6. august 2021

Sentral beliggenhet, fine rom og bra service. Frokosten var spesielt god, mye å velge i, gode smaker og rent og ryddig. De amerikanske pannekakene var fantastiske. Kort gåavstand til sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Runa1976