“Som forventet”
Anmeldelse av Delicatessen Bodø

Delicatessen Bodø
Vurdert som nr. 24 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 15. juli 2021

Kjempegod mat i kjent Delicatessen-stil.
Flott utsikt over kaia. Hjelpsomme og blide servitører som sørget for at vi hadde det vi skulle. Enkelt og raskt å bestille mat via telefon og maten kom også raskt. Frister absolutt til gjentakelse!

Takk, synn_vep2018

Anmeldt 14. juli 2021

Helt nydelig mat og hyggelig betjening! Fine lokaler på kaikanten i Bodø. Gleder meg til å komme tilbake.

Takk, U6678TZmariat
Anmeldt 11. juli 2021

Restauranten har bestilling via app på grunn av covid, men vi ble tatt godt imot og fikk god service underveis. Hyggelig lokale med utsikt til havnen. Maten kom raskt, rause porsjoner og gode retter!

1  Takk, 927siris
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har vært her noen ganger nå fordi jeg så gjerne vil, men det er alltid noe å plukke på. Vi fikk ikke informasjon om størrelser på rettene, etc, fordi alt må bestilles i app. Vi endte opp med altfor mye mat. Et par av rettene manglet, og vi måtte huke tak i kelner for å få det vi skulle ha. Da vi bestilte påfyll av øl, var det noe feil med krana, så det tok år og dag før det kom mer drikke. Da vi etterlyste det, kom de med beskjed om feil og at vi kunne få noe annet i stedet. Det er for dårlig. Vi satt også i gangen i andre etasje, der kelnere og dogjester gikk forbi oss hele tiden. Jeg lurer på om denne plassen egentlig aldri var ment for gjester, for her var det virkelig ikke koselig å sitte. Burde fått mer oppmerksomhet på å fjerne tomme fat, om vi ville ha mer vann, hadde spørsmål etc.

Maten er god, men det mangler en del på gjennomførelsen av besøket for at det skal bli en skikkelig god opplevelse.

1  Takk, IdaKristin88
Anmeldt 4. juli 2021

Fantastisk god tapas med et godt utvalg. Vi prøvde ut det meste av rettene og det beste var at maten kom innen 15 minutter! Ypperlig service.

1  Takk, 743marinaf

Reisende som så på Delicatessen Bodø, så også på

Har du vært i Delicatessen Bodø? Del dine erfaringer!