“Blåskjell, trøffel manchego”
Anmeldelse av Delicatessen Bodø

Delicatessen Bodø
Vurdert som nr. 24 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En fin og varm kveld i Bodø. Blir vist til bordet og bestiller mat via en app etter å ha scannet qr kode. Praktisk og enkelt.
Blir litt klabb og babb med bestillinger, men så plutselig kommer alt.
Ok, ett tips, når man bestiller iberico belotta... Bør denne komme først sammen med vinen. Vi fikk den etter blåskjell. Da skinner den ikke. Blåskjellene var forøvrig fantastiske. Beste på menyen. Bra kraft, så kjøp brød til å suge den opp. En annen ting man bør bestille er manchego med trøffel. Ja, alt med trøffel er godt. Fin lokasjon med utsikt over havet...

1  Takk, Oslo33

Anmeldt 24. juli 2021

Elendig service, og elendig bestillingsapp.
God mat, men serveringspersonalet og restaurantsjefen ødela kvelden for oss.
Vi var to vennepar som forventet en koselig tapas middag sammen. En av oss ble servert en halvtime før den neste. Et kvarter etterpå fikk den tredje av oss servering. Den fjerde fikk aldri noen servering. Anbefaler ikke denne resuranten til noen andre, med mindre de endrer på bestillingsappen og bytter ledelse i restauranten.

Takk, oleeo2016
Anmeldt 15. juli 2021

Kjempegod mat i kjent Delicatessen-stil.
Flott utsikt over kaia. Hjelpsomme og blide servitører som sørget for at vi hadde det vi skulle. Enkelt og raskt å bestille mat via telefon og maten kom også raskt. Frister absolutt til gjentakelse!

Takk, synn_vep2018
Anmeldt 14. juli 2021

Helt nydelig mat og hyggelig betjening! Fine lokaler på kaikanten i Bodø. Gleder meg til å komme tilbake.

Takk, U6678TZmariat
Anmeldt 11. juli 2021

Restauranten har bestilling via app på grunn av covid, men vi ble tatt godt imot og fikk god service underveis. Hyggelig lokale med utsikt til havnen. Maten kom raskt, rause porsjoner og gode retter!

1  Takk, 927siris

Reisende som så på Delicatessen Bodø, så også på

Har du vært i Delicatessen Bodø? Del dine erfaringer!