“Flott resturant med god mat!”
Anmeldelse av Restaurant Bóndi

Restaurant Bóndi
Vurdert som nr. 69 av 80 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: Bóndi lives and breathes to bring the local delicacies to light, we are a place where anyone is welcome to enjoy a meal based around local ingredients that are preferably in season. The farmer must at all times strive to be innovative when it comes to using local ingredients so that the expression of the restaurant will be young and energetic.
Anmeldt 22. august 2021

Har spist noen ganger på bondi nå. Og er veldig fornøyd med både kyllingsalat og soldat burgeren! Flott at resturanten satser på lokale råvarer, betaler gjerne litt ekstra for det! Veldig koselig atmosfære, og hyggelig betjening!
Vi kommer igjen!

Takk, Anna-ElisabethKris

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig mat, dårlig servise og utrolig møkkete sted- Fikk glass med korken oppi, asjett som var møkkete og servitøren blir overrasket når jeg påpeker det… servitørene går rundt i møkkete forkler….Det tok i tillegg en evighet å få maten.

Takk, Britba
Anmeldt 15. mai 2021

Var i byen og feira bursdagen til 12åringen, mens barna ville ha junk på burgerking løp jeg opp på bondi og bestilte meg en kyllingsalat, salaten var nydelig og det var mye mat for pengene! Kommer absolutt til å spise her igjen! Hyggelig betjening og jeg fikk raskt maten min selv om det var mye folk i resturanten!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Anna-ElisabethKris
Anmeldt 15. januar 2021 via mobile enheter

Var her med familien en i en lunsjpause på jobb og fikk raskt servert mat som var veldig god anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, lenaludvigsen
Anmeldt 16. desember 2020

Opplevelse:
Det tok over en time å få maten selv om restauranten var bortimot tom (3 andre kunder som allerede hadde fått mat).
Gikk til slutt og spurte hva som hadde skjedd, og ble fortalt at bestillingen vår hadde forsvunnet på kjøkkenet??

Mat:
Maten i seg selv var ikke mye å skryte av. Stekt kylling på en brødskive med ost, og en blandet salat jeg ikke har sett maken til siden 80-tallet.
Absolutt ikke til å anbefale.

Service:
Jenta som sto i kassen var hyggelig, og tilbød gratis dessert pga ventetiden. Vi hadde desverre ikke tid til å benytte oss av tilbudet på grunn av ventetiden på maten.

Kommer ikke til å dra dit igjen.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Stijo3

Reisende som så på Restaurant Bóndi, så også på

Har du vært i Restaurant Bóndi? Del dine erfaringer!