Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 139
Agoda.comUSD 143
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Fint, moderne og velholdt hotell, like ved havna, sentralt i Bodø.
Aldeles nydelig frokostopplevelse! Serveres i en frokostsal som er vakkert pyntet og med en herlig atmosfære. Frokostbordet er uvanlig innholdsrikt og lekkert tilberedt. Meget godt, nybakt brød, og stort utvalg av varmt og kaldt tilbehør. Rikelig utvalg av frukt/grønt, og et fristende dessertbord (med sjokoladefontene!)
Det nærmer seg jul, men julepynten er diskret plassert og er ikke dominerende. Vakker bakgrunnsmusikk (ikke julemusikk) som er akkurat passe, og enkel men flott pynt på bordet (inklusive oljelampe!).
Norges beste frokostopplevelse på hotell??

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Ole-Asbjørn F
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære ofauske:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig hærlige tilbakemeldingen!

Vi smiler fra øre til øre og håper på snarlig gjensyn!!

Kine Willumsen og Team Nordlys

Anmeldt 29. oktober 2018

Hele opplevelsen av å være på Thon Nordlys var fantastisk!
Fra jeg kom inn på hotellet, til jeg dro følte jeg meg godt ivaretatt.
Damen i resepsjonen var utrolig hyggelig og service-innstilt. Dette gikk igjen hos alle de ansatte jeg møtte på. De var alle blid, fantastisk serviceinnstilt og det virket som de likte seg svært godt på jobb.

Rommet var upåklagelig, det var rent og trivelig. Jeg hadde rom ned mot moloen og selv fra 2. etasje var utsikten flott.
Sengen var behagelig. Det var koselig på rommet og det hadde ikke gjort noe å måtte bruke mer tid der.

Vi spiste både frokost og lunsj på hotellet begge dagene, det kan jeg anbefale på det ytterste!
Her ble man møtt med trivlige ansatte, som var svært effektiv i å rydde av bordene, de kom rundt med kaffe og var generelt flotte. Resturanten var veldig flott, men en trivelig og rolig atmosfære som bidro til at man virkelig fant roen.
Det å kikke ut vinduet mens solen steg var en opplevelse.
Maten var fantastisk! Frokosten hadde et greit utvalg, smakte utrolig godt og de hadde til og med sjokoladefontene, noe jeg skjønnte var en hit blant de yngste.
Lusjen var også god, også her hadde de et godt utvalg.

Det å stadig ha moloen og havet så nært var herlig. Hotellet ligger nede i sentrum, uten at man får alt stresset og trafikken man kanskje opplever utenfor andre hotell i byen. Det tar ikke lang tid å gå opp til flyplassen eller hurtigbåtkaien.
Hotellet er virkelig en perle i Bodø!

Romtips: Rom ned mot moloen
Takk, Pettersen2018
ThonNordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Pettersen2018:)

WOW!!!

Nå smiler vi fra øre til øre!
Tusen hjertelig takk for denne utfyllende og utrolig hyggelige tilbakemeldingen:)

Vi setter virkelig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn.

Kine og Team Nordlys

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Var på seminar en helg. Flott rom og konferanserom med nydelig utsikt mot båthavna
En fantastisk frokost og «pausemat»
Kokkene laget mat som vi fikk følge med på
2 puter i sengen
Rent og fint rom. Hyggelige betjeningen
Minibar

Takk, Lill-Iren R

Kjære Lill-Iren R:)

Tusen, tusen takk for denne supre tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på snarlig gjensyn:)

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell. Sentral beliggenhet. Meget bra frokost og lunch. Svært variert mat, og hyggelig at vi ser kokkene i arbeid.
God service i resepsjonen. Blid og hyggelig betjening.
Rommet var ok, men plassering uten vindu ikke optimal.

Takk, aslhans377

Kjære aslhans377:)

Tusen, tusen takk for denne fine tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på snarlig gjensyn:)

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Var her 2 dager på kurs. Rommet var perfekt med fantastisk utsikt. Maten var skuffende synes jeg. Lunsj var ok med ribbe og hoisin saus. Middag var kveite som jeg valgte bort. Og bra var det da den ikke var kokt ordentlig. Jeg fikk 2 skiver kjøtt som var grei nok. Frokost var ikke den beste jeg har fått med speilegg fullt av skall.
Lunsj på dag 2 var ikke så ille bortsett fra risen jeg fikk som var kokt alt for lite.
Bortsett fra maten så er Thon hotel Nordlys et supert sted.

1  Takk, Toreinar2015

Kjære Toreinar2015:)

Tusen takk for denne fine og informative tilbakemeldingen.

Vi legger mye ære i maten vi serverer til våre gjester, og kokkene er svært opptatt av kvalitet, så dette var overraskende.
Vi tar absolutt dine synspunkter til oss, og, kjøkkenet ønsker å sende sine beklagelser for at vi ikke levde opp til det nivået vi skal være på.

Vi håper virkelig at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette opp inntrykket du sitter igjen med:)