Booking.comUSD 116
eDreamsUSD 116
Orbitz.comUSD 116
ZenHotels.comUSD 144
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rommet vårt tidlig, som er et stort pluss. Rene og fine rom. Hverken de største eller de minste jeg har sett til samme pris.

Veldig mørke rom, da det fint kunne vært en ekstra taklampe i rommet. Uten at dette hadde gjort noe. Ikke å anbefale disse rommene for de som ser dårlig.

Frokost pakkene var en stor skuffelse. Brødet var knust-tørt. Alt annet enn ferskt brød. Endte opp med å spise halvparten før vi svingte av på nærmeste bensinstasjon.

Takk, andreasnha
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære andreasnha,

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen:)

Når det gjelder frokostpakkene kan jeg ikke annet enn å beklage på det sterkeste. Vi etterstreber en høy standard i alt vi gjør men her har vi nok glippet.

Jeg håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss slik at vi får rettet opp i inntrykket dere sitter igjen med.

Kine Willumsen
Direktør

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjon. Stort og rom som opplevdes ganske nytt. Kom sent og dro tidlig, så ikke så mye annet å fortelle. En god natts søvn. Hoppet over frokosten, så dessverre ingenting å melde der. Fin beliggenhet!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Millyen1

Millyen1:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger nydelig plassert ved Bodø havn. Rommene er veldig fine og smakfullt utformet.

Det er mange fine spisesteder og andre servicetilbud like i nærheten. Skal du videre med ferge, er det heller ikke langt til fergeterminalen.

Hyggelig og serviceinnstilt personale. En veldig god løsning for å håndtere frokost under restriksjoner på grunn av Korona.

1  Takk, ChristianM91
Thon Hotel Nordlys, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære ChristianM91,

Nå smiler vi fra øre til øre:-)
Tusen, tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter veldig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn!

Riktig god sommer fra
Kine og Team Nordlys:-)

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Fin overraskelse da det bestilte rommet med ekstraseng ble oppgradert til suite slik at vi skulle få litt bedre plass. Og etter ei varm reise var det hyggelig å få gratis flasker med vann opp til rommet.
Frokost dagen etter var også godt organisert

Takk, Margaret S
Thon Hotel Nordlys, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2020

Kjære Solsikke10,

Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne finfine tilbakemeldingen:)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet, midt i sentrum. Med fantastisk utsikt over havna, moloen og havet.
Serviceinnstilt personale som bryr seg.
Et hotell en føler seg velkommen til

Har bodd her både i privat - og jobbsammenheng, blir like godt ivaretatt.

Du kan gå til og fra flyplassen, til hotellet.

Takk, Tourist370035

Kjære Tourist370035,

Nå smiler vi fra øre til øre:)

Tusen tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen!