TripadvisorUSD 138
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Om Bodø skal besøkes anbefaler vi på det varmeste dette flotte hotellet som ligger helt ved havnen. Gode senger, flotte rom og fantastisk utsikt. Fantastisk service og hyggelig personale. Et flott opphold. Vi kommer gjerne igjen

Takk, toneg370
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære toneg370:)

Anmeldt 11. juli 2020

Flott rom. Savner fremdeles skuff el. lign. for å legge fra seg små-tøy, særlig når man er der over lengre tid. Litt liten plass for toalettsaker på badet, kunne ha hatt noen hyller, f.eks. under vask, slik de har på Thon i Harstad. Super frokost, selv i disse coronatider! Hyggelig personale. Anbefales.

Takk, kagjst

Kjære kagjst:)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rommet vårt tidlig, som er et stort pluss. Rene og fine rom. Hverken de største eller de minste jeg har sett til samme pris.

Veldig mørke rom, da det fint kunne vært en ekstra taklampe i rommet. Uten at dette hadde gjort noe. Ikke å anbefale disse rommene for de som ser dårlig.

Frokost pakkene var en stor skuffelse. Brødet var knust-tørt. Alt annet enn ferskt brød. Endte opp med å spise halvparten før vi svingte av på nærmeste bensinstasjon.

Takk, andreasnha

Kjære andreasnha,

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen:)

Når det gjelder frokostpakkene kan jeg ikke annet enn å beklage på det sterkeste. Vi etterstreber en høy standard i alt vi gjør men her har vi nok glippet.

Jeg håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss slik at vi får rettet opp i inntrykket dere sitter igjen med.

Kine Willumsen
Direktør

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjon. Stort og rom som opplevdes ganske nytt. Kom sent og dro tidlig, så ikke så mye annet å fortelle. En god natts søvn. Hoppet over frokosten, så dessverre ingenting å melde der. Fin beliggenhet!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Millyen1

Millyen1:)

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger nydelig plassert ved Bodø havn. Rommene er veldig fine og smakfullt utformet.

Det er mange fine spisesteder og andre servicetilbud like i nærheten. Skal du videre med ferge, er det heller ikke langt til fergeterminalen.

Hyggelig og serviceinnstilt personale. En veldig god løsning for å håndtere frokost under restriksjoner på grunn av Korona.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, ChristianM91
Thon Hotel Nordlys, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære ChristianM91,

Nå smiler vi fra øre til øre:-)
Tusen, tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen!

Vi setter veldig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn!

Riktig god sommer fra
Kine og Team Nordlys:-)