TripadvisorUSD 108
eDreamsUSD 107
Orbitz.comUSD 108
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Å ligge under nordlyset var helt nydelig! Rommet var rent, stort og fint. Ble møtt av hyggelig personale nær vi sjekket inn, som strakk seg langt for at vi skulle bli fornøyd! Vi booket oss inn en ekstra natt og da ordnet hun i resepsjonen slik at vi fikk samme rommet. Frokosten var også veldig god! Og fornøyd med «peke» buffe som det var :)
Hotellet ligger også veldig sentralt!

Takk, 196kristin
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære 196kristin:)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Om Bodø skal besøkes anbefaler vi på det varmeste dette flotte hotellet som ligger helt ved havnen. Gode senger, flotte rom og fantastisk utsikt. Fantastisk service og hyggelig personale. Et flott opphold. Vi kommer gjerne igjen

Takk, toneg370

Kjære toneg370:)

Anmeldt 11. juli 2020

Flott rom. Savner fremdeles skuff el. lign. for å legge fra seg små-tøy, særlig når man er der over lengre tid. Litt liten plass for toalettsaker på badet, kunne ha hatt noen hyller, f.eks. under vask, slik de har på Thon i Harstad. Super frokost, selv i disse coronatider! Hyggelig personale. Anbefales.

Takk, kagjst

Kjære kagjst:)

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fikk rommet vårt tidlig, som er et stort pluss. Rene og fine rom. Hverken de største eller de minste jeg har sett til samme pris.

Veldig mørke rom, da det fint kunne vært en ekstra taklampe i rommet. Uten at dette hadde gjort noe. Ikke å anbefale disse rommene for de som ser dårlig.

Frokost pakkene var en stor skuffelse. Brødet var knust-tørt. Alt annet enn ferskt brød. Endte opp med å spise halvparten før vi svingte av på nærmeste bensinstasjon.

Takk, andreasnha

Kjære andreasnha,

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen:)

Når det gjelder frokostpakkene kan jeg ikke annet enn å beklage på det sterkeste. Vi etterstreber en høy standard i alt vi gjør men her har vi nok glippet.

Jeg håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss slik at vi får rettet opp i inntrykket dere sitter igjen med.

Kine Willumsen
Direktør

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjon. Stort og rom som opplevdes ganske nytt. Kom sent og dro tidlig, så ikke så mye annet å fortelle. En god natts søvn. Hoppet over frokosten, så dessverre ingenting å melde der. Fin beliggenhet!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Millyen1