TripadvisorUSD 116
Travelocity
Booking.comUSD 115
Agoda.comUSD 122
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

To familier på gjennomreise. Flott hotell sentralt i Bodø. Bra rom og gode senger. Veldig bra frokost. Savner en OK hotellbar. Egon ligger rett ved siden av men hadde vært bra med en bedre hotellbar. Anbefales.

1  Takk, YngveA
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære YngveA

Anmeldt 18. juli 2020

Dette er etterhvert blitt mitt favoritthotell i Bodø. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening, og fine rom med nydelig utsikt (superior) til Bodø havn. Frokosten gir det en god start på dagen, med godt utvalg. Man har også Egon restaurant i samme bygg.

Romtips: Høyere etasje, enda mer spektakulær utsikt.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ellenl156

Kjære ellenl156:)

Nå smiler vi fra øre til øre!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastisk fine tilbakemeldingen.

Vi setter veldig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Å ligge under nordlyset var helt nydelig! Rommet var rent, stort og fint. Ble møtt av hyggelig personale nær vi sjekket inn, som strakk seg langt for at vi skulle bli fornøyd! Vi booket oss inn en ekstra natt og da ordnet hun i resepsjonen slik at vi fikk samme rommet. Frokosten var også veldig god! Og fornøyd med «peke» buffe som det var :)
Hotellet ligger også veldig sentralt!

Takk, 196kristin

Kjære 196kristin:)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Om Bodø skal besøkes anbefaler vi på det varmeste dette flotte hotellet som ligger helt ved havnen. Gode senger, flotte rom og fantastisk utsikt. Fantastisk service og hyggelig personale. Et flott opphold. Vi kommer gjerne igjen

Takk, toneg370

Kjære toneg370:)

Anmeldt 11. juli 2020

Flott rom. Savner fremdeles skuff el. lign. for å legge fra seg små-tøy, særlig når man er der over lengre tid. Litt liten plass for toalettsaker på badet, kunne ha hatt noen hyller, f.eks. under vask, slik de har på Thon i Harstad. Super frokost, selv i disse coronatider! Hyggelig personale. Anbefales.

Takk, kagjst

Kjære kagjst:)