AnneRoke
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Thon Hotel Nordlys, General ManagerThon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2020
Kjære AnnaRoke:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen.

kr 1 755
0.7 km fra Thon Hotel Nordlys
Bar/lounge
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og blid betjening i resepsjon og frokost. Stort og fint rom, men savnet utsikt. Rent og pent. Stort pluss for tregulv. Mangler en hylle på badet til å sette fra seg toalettsaker. God frokost. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Uhlena
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære Uhlena:)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

To familier på gjennomreise. Flott hotell sentralt i Bodø. Bra rom og gode senger. Veldig bra frokost. Savner en OK hotellbar. Egon ligger rett ved siden av men hadde vært bra med en bedre hotellbar. Anbefales.

1  Takk, YngveA

Kjære YngveA

Anmeldt 18. juli 2020

Dette er etterhvert blitt mitt favoritthotell i Bodø. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening, og fine rom med nydelig utsikt (superior) til Bodø havn. Frokosten gir det en god start på dagen, med godt utvalg. Man har også Egon restaurant i samme bygg.

Romtips: Høyere etasje, enda mer spektakulær utsikt.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Ellen H L

Kjære ellenl156:)

Nå smiler vi fra øre til øre!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastisk fine tilbakemeldingen.

Vi setter veldig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Å ligge under nordlyset var helt nydelig! Rommet var rent, stort og fint. Ble møtt av hyggelig personale nær vi sjekket inn, som strakk seg langt for at vi skulle bli fornøyd! Vi booket oss inn en ekstra natt og da ordnet hun i resepsjonen slik at vi fikk samme rommet. Frokosten var også veldig god! Og fornøyd med «peke» buffe som det var :)
Hotellet ligger også veldig sentralt!

Takk, 196kristin

Kjære 196kristin:)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Om Bodø skal besøkes anbefaler vi på det varmeste dette flotte hotellet som ligger helt ved havnen. Gode senger, flotte rom og fantastisk utsikt. Fantastisk service og hyggelig personale. Et flott opphold. Vi kommer gjerne igjen 😀

Takk, toneg370

Kjære toneg370:)