Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
eDreamsUSD 118
ZenHotels.comUSD 142
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Kjempeservice fra hotellets ansatte fra innsjekk til utsjekk. Rommet var skinnende rent! Veldig god mat og koslig stemning på egon-restauranten som ligger i samme bygg.
Frokosten i romslig spisesal var utrolig god, svelene falt spesielt godt i smak hos alle i følget.
Var der i forbindelse med besøk på luftfartsmuseet og nordlandsbadet, som ligger bare en liten kjøretur unna hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, perharalda2020
Thon Hotel Nordlys, General Manager på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære perharalda2020:)

Tusen takk for denne kjempefine tilbakemeldingen!

Anmeldt 30. juli 2020

Vi bodde på et fint og stort familierom. Flott beliggenhet og rolig rom med aircondition. Hyggelig betjening og raskt innsjekk og utsjekk. Den beste frokosten du kan tenke deg med fantastisk utvalg og veldig delikat.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, AnneRoke

Kjære AnnaRoke:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og blid betjening i resepsjon og frokost. Stort og fint rom, men savnet utsikt. Rent og pent. Stort pluss for tregulv. Mangler en hylle på badet til å sette fra seg toalettsaker. God frokost. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Uhlena

Kjære Uhlena:)

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

To familier på gjennomreise. Flott hotell sentralt i Bodø. Bra rom og gode senger. Veldig bra frokost. Savner en OK hotellbar. Egon ligger rett ved siden av men hadde vært bra med en bedre hotellbar. Anbefales.

1  Takk, YngveA

Kjære YngveA

Tusen, tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Anmeldt 18. juli 2020

Dette er etterhvert blitt mitt favoritthotell i Bodø. Veldig hyggelig og serviceinnstilt betjening, og fine rom med nydelig utsikt (superior) til Bodø havn. Frokosten gir det en god start på dagen, med godt utvalg. Man har også Egon restaurant i samme bygg.

Romtips: Høyere etasje, enda mer spektakulær utsikt.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ellenl156

Kjære ellenl156:)

Nå smiler vi fra øre til øre!
Tusen tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastisk fine tilbakemeldingen.

Vi setter veldig stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn.