2 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 146
ZenHotels.comUSD 154
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

+ Rent og pent rom.
Kaffemaskin og snacks på rommet.
Fantastisk frokost!!

- Veldig lytt inn til naborommet.
Hele badegulvet ble vått da proppen ble dratt ut etter et bad i badekaret.

Overalt en god opplevelse

Takk, 110Vib
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei 110Vib

Takk for at du har tatt deg tid til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Nordlys. Takk for at du gir beskjed om proppen på badet, dette har vi nå fikset så vi slipper denne type lekkasje som du opplevde.

Gledelig å høre at frokosten var fantastisk og at du hadde en god opplevelse.

Velkommen tilbake ved neste anledning.

Mvh.

Alexander Bergh, Direktør

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Flott hotell i sentrum av Bodø. Flinke ansatte som gjorde oppholdet koselig. Fint rom med plass til fam på 5. Frokost var variert og meget smakfull for alle. Selv Di mest utfordrende i matveien fant noe godt å starte dagen med. Restauranten hadde også en god meny med No godt til enhver.

Takk, Stein Inge I
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære Stein Inge I

Tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Vi håper på å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Alexander og Team Nordlys

Anmeldt 23. juni 2021

Booking gikk fint. Hyggelig velkomst i resepsjonen. Rent og pent rom+bad. Ok senger. Flott frokost med godt utvalg, og oppmerksomt personale. Enkel utsjekk - dette var akkurat det jeg trengte på denne turen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, torbjose
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære torbjose

Tusen takk for denne fine tilbakemeldingen.
Vi setter stor pris på det og håpet på ett snarlig gjensyn:)

Alexander og Team Nordlys

Anmeldt 20. juni 2021

Rommene var veldig skitne, jeg skulle ønske det ikke var sånn. Det var ekkelt. Spy på søppelbøtte, skittent på gulvet og gulvmatta, under senga og det lå tomflasker på gulvet. Det var også mange flekker på møblene.
Jeg vil anbefale dere å begynne å vaske på rommene.

Betjeninga var rimelig hyggelig.
Og det var veldig god frokost da

Takk, Anonymjente56
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei Anonymejente56

Takk for at du har tatt deg tid til å kommentere ditt opphold hos oss. Vi hadde satt stor pris på om du kunne kontakte hotellet så vi får funnet ut av hvordan dette avviket kunne oppstå. Dette er selvsagt langt ifra den kvalitet og service vi ønsker å yte.

Vi har ikke mottatt noen tilbakemelding i resepsjon på dette avviket så det blir vanskelig for meg å kunne gi en forklaring på hva som har skjedd.

Jeg kan kontaktes på alexander.bergh@olavthon.no

Mvh.

Alexander Bergh
Direktør

Anmeldt 3. juni 2021

Thon Hotell Nordlys ligger rett ved gjestehavna og har verdens nydeligste utsikt for rommene som vender mot havnen. Hotellet har serviceinnstilt betjening samt nydelig frokost. Romantisk pakke kan anbefales om du ønsker noe ekstra for deg og din kjære.

Romtips: Rom med utsikt mot gjestehavna er supre!
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, livmarits2013
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Kjære livmarits2013

Tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Vi setter stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn:)

Alex og Team Nordlys