Booking.comUSD 150
travelup.comUSD 144
ZenHotels.comUSD 152
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin beliggenhet. Store flotte rom.
Senger som er helt himmelsk og sove i.
God frokost, med godt utvalg å velge i.
Bra renhold. God service.
Enkelt med parkering.
Rimelig i pris.
Mitt favoritthotell

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, bbJ6219FC
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære bbj6219FC

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn:)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell som lå veldig sentralt til ved havna i Bodø. Veldig fine rom dekorert med nordlys på veggene. Mange restauranter og uteserveringer rett utenfor hotellet. Frokosten var kjempebra som alltid på Thon hotell. Vil absolutt bo på dette hotellet gang jeg er i Bodø.

Takk, HanneP501
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei HanneP501

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din flotte tilbakemelding her på TripAdvisor, det setter vi stor pris på.
Det gleder oss å høre at du var fornøyd med vår frokost og våre fine dekorerte rom!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning

Vennlig hilsen
Alexander Bergh
Direktør

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde her to netter fordi vi fikk en god pris på familierom til fem (det er mangelvare i hotellverden). Vi bodde helt greit, men vi savnet å se ut. Vinduet var ut til hotellets foajé, og vi hadde kun indirekte sikt ut derfra.

Det var betongvegger og tak som hadde dårlige akustikk-løsninger. Dette hadde vært enkelt bedret med lydplater.

Hotellet ligger nært sentrum, og det ligger nært Kvartal 99 P-hus som har godt med lademuligheter for elbil.

Frokosten er veldig god, og hotellet byr på kaffe når som helst.

Romtips: Be om å få rom med vindu som vender ut.
1  Takk, evlenol
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære evlenol

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

Det var leit å høre at dere ikke fikk den utsikten som dere ønsket. Legg gjerne inn ønske om utsikt mot hanva ved neste besøk, så forsøker vi alltid å imøtekomme dette.

Gledelig å høre at du elles var godt fornøyd med lokasjon og frokost.

Hjertelig velkommen tilbake.

Alexander Bergh
DIrektør

Anmeldt 14. juli 2021

Rommet var bra, personalet service innstilte, frokostbufetten var over gjennomsnittet, sentral fin plassering ved havnen.
Det enste en skal være litt obs på er dersom en bestiller handicaprom - presiser i kommentarfeltet at dere faktisk trenger det (dette pga at det er noen som bestiller det for å bruke det som et familerom/for å få et romsligere rom).

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 365lilliane
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære 365lilliane

Vi setter stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn:)

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

+ Rent og pent rom.
Kaffemaskin og snacks på rommet.
Fantastisk frokost!!

- Veldig lytt inn til naborommet.
Hele badegulvet ble vått da proppen ble dratt ut etter et bad i badekaret.

Overalt en god opplevelse

Takk, 110Vib
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei 110Vib

Takk for at du har tatt deg tid til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Nordlys. Takk for at du gir beskjed om proppen på badet, dette har vi nå fikset så vi slipper denne type lekkasje som du opplevde.

Gledelig å høre at frokosten var fantastisk og at du hadde en god opplevelse.

Velkommen tilbake ved neste anledning.

Mvh.