Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Lol.travelUSD 150
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Virkelig et hotell å anbefale.
Hyggelig betjening, flott rom og en nydelig frokost. Meget gode senger.
Hotellet ligger sentralt til med enkel parkering foran hotellet. Husk bare å parkere på easypark sine plasser, evt sjekk med hotellet.

Absolutt et av de bedre hoteller en kan velge.

Reisetype: Reiste alene
Takk, JensNN
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære JensNN

Tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning:)

Alexander og Team Nordlys

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Thon hotel Nordlys i Bodø er et flott hotell. God service, god mat og gode senger. Personalet er smilende og meget imøtekommende. Alltid like hyggelig å komme tilbake dit. Vi skal tilbake det er helt sikkert. Anbefales på det varmeste.

Takk, 514monicae
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære 514monicae

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Hyggelig å se at produktet vi er så stolte av faller i smak og gledelig at du trekker frem vårt fantastiske personale.

Hjertelig velkommen tilbake

Vennlig Hilsen
Alexander & Team Nordlys

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin beliggenhet. Store flotte rom.
Senger som er helt himmelsk og sove i.
God frokost, med godt utvalg å velge i.
Bra renhold. God service.
Enkelt med parkering.
Rimelig i pris.
Mitt favoritthotell

Takk, bbJ6219FC
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære bbj6219FC

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn:)

Alexander Bergh, Direktør

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell som lå veldig sentralt til ved havna i Bodø. Veldig fine rom dekorert med nordlys på veggene. Mange restauranter og uteserveringer rett utenfor hotellet. Frokosten var kjempebra som alltid på Thon hotell. Vil absolutt bo på dette hotellet gang jeg er i Bodø.

Takk, HanneP501
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei HanneP501

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din flotte tilbakemelding her på TripAdvisor, det setter vi stor pris på.
Det gleder oss å høre at du var fornøyd med vår frokost og våre fine dekorerte rom!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning

Vennlig hilsen
Alexander Bergh
Direktør

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde her to netter fordi vi fikk en god pris på familierom til fem (det er mangelvare i hotellverden). Vi bodde helt greit, men vi savnet å se ut. Vinduet var ut til hotellets foajé, og vi hadde kun indirekte sikt ut derfra.

Det var betongvegger og tak som hadde dårlige akustikk-løsninger. Dette hadde vært enkelt bedret med lydplater.

Hotellet ligger nært sentrum, og det ligger nært Kvartal 99 P-hus som har godt med lademuligheter for elbil.

Frokosten er veldig god, og hotellet byr på kaffe når som helst.

Romtips: Be om å få rom med vindu som vender ut.
1  Takk, evlenol
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære evlenol

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

Det var leit å høre at dere ikke fikk den utsikten som dere ønsket. Legg gjerne inn ønske om utsikt mot hanva ved neste besøk, så forsøker vi alltid å imøtekomme dette.

Gledelig å høre at du elles var godt fornøyd med lokasjon og frokost.

Hjertelig velkommen tilbake.

Alexander Bergh