Trip.com
Lol.travelUSD 154
Anmeldt 1. september 2021

Dårlig service ved ankomst. Lite blide å hyggelige i resepsjonen og snakket meget dårlig Norsk! Var skittent langs ved disken på gulvet . Bord var skitne å klissete i respsjonsområdet. Bagasjerommet var fullt av rot og støvete, samt meget skittent! Ba om at dett måtte ordnes. Tross lovnade,r var det ikke gjort etter 3 dager. Heisen var full av skitne fingermerker over allt. Lite hygieniske knapper på etg,velgeren. Køordning til frukosten som ikke funker. Venta 20-40 min og folk gikk. Bestilte 2 rom med utsikt, fikk 1 rom rett i bakgård mot murvegg bl.a. 1 mot bakgård/veg.Men selve frokosten var bra! Har bodd på en del Thonhotel, men dette var ingen god opplevelse. Blir nok ikke dette hotellet ved neste opphold.

Romtips: Da velger du ikke dette Hotellet!
Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 754jarles
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei 754jarles

Først og fremst takk for at du har tatt deg tid til å kommentere besøket ved Thon Hotel Nordlys. Det var svært leit å lese om ditt opphold, da det ikke er slik vi ønsker at en gjesteopplevelse hos oss skal være.
Jeg skal ikke komme med noen bortforklaringer eller unnskyldning på de tingene du beskriver annet enn at dette totalt sett er uakseptable og svært langt unna våre mål og ønsker om kvalitet og service.
Jeg kan forsikre deg om at renhold er av høyeste prioritert og at dette vil bli fulgt opp internt.

Det var forøvrig gledelig å høre at frokosten falt i smak.

Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg ved neste besøk og jeg vil personlig sørge for et hyggelig opphold.

Mvh.

Alexander Bergh
Direktør

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Virkelig et hotell å anbefale.
Hyggelig betjening, flott rom og en nydelig frokost. Meget gode senger.
Hotellet ligger sentralt til med enkel parkering foran hotellet. Husk bare å parkere på easypark sine plasser, evt sjekk med hotellet.

Absolutt et av de bedre hoteller en kan velge.

Reisetype: Reiste alene
Takk, JensNN
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære JensNN

Tusen takk for denne utrolig fine tilbakemeldingen.

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning:)

Mvh

Alexander og Team Nordlys

Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Thon hotel Nordlys i Bodø er et flott hotell. God service, god mat og gode senger. Personalet er smilende og meget imøtekommende. Alltid like hyggelig å komme tilbake dit. Vi skal tilbake det er helt sikkert. Anbefales på det varmeste.

Takk, 514monicae
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære 514monicae

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Hyggelig å se at produktet vi er så stolte av faller i smak og gledelig at du trekker frem vårt fantastiske personale.

Hjertelig velkommen tilbake

Vennlig Hilsen
Alexander & Team Nordlys

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin beliggenhet. Store flotte rom.
Senger som er helt himmelsk og sove i.
God frokost, med godt utvalg å velge i.
Bra renhold. God service.
Enkelt med parkering.
Rimelig i pris.
Mitt favoritthotell

Takk, bbJ6219FC
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Kjære bbj6219FC

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne fantastiske tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på det og håper på ett snarlig gjensyn:)

Mvh
Alexander Bergh, Direktør

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell som lå veldig sentralt til ved havna i Bodø. Veldig fine rom dekorert med nordlys på veggene. Mange restauranter og uteserveringer rett utenfor hotellet. Frokosten var kjempebra som alltid på Thon hotell. Vil absolutt bo på dette hotellet gang jeg er i Bodø.

Takk, HanneP501
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Nordlys, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei HanneP501

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din flotte tilbakemelding her på TripAdvisor, det setter vi stor pris på.
Det gleder oss å høre at du var fornøyd med vår frokost og våre fine dekorerte rom!

Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning

Vennlig hilsen
Alexander Bergh